Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عکس مورد نظر رسید(z)

یادتونه از یه عکسی ایراد گرفتید که موهاش کامل نیست 

اونو کامل کردم دارارارام !

خب امیدوارم دیگه مشکلی نداشته باشه 

ممنون و فعلا

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 17:50

http://s12.picofile.com/file/8400594718/888712eb3bf5b0285f7723737842b07f_1_.jpg
من خودم تونستم اینو درست کنم
تو وبلاگ خودم هم اینو گذاشتم

راستش شما کاربر جدید هستین من اینو برای دوستم قرار داده بودم .
عکستون رو هم دیدم ماهرانه کار می کنید . آفرین

Lady bug شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 13:06

خیلی ممنون منتظرش بودم

خواهش ببخشید دیر شد به کل یادم رفته بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد