Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

کیفیت فصل چهار(z)

سلام سلام 

امروز رفتم توی معتبر ترین سایت لیدی باگ و توش گشت و گذار کردم

به ویدئویی برخورد کردم که ناخودآگاه دهنم وا موند . 

خیلی قشنگدر این فیلم شاهد حرکت موها نظم بدن و صورت و حرکت درست و کامل چشم ها خواهید بود.


برگرفته شده از s-m-d-c.blog.ir


بیاید توی ادامه مطلب تا فیلم رو ببینی

 بله دیگه 

هم لینکش هست هم خودش ولی دقت کنید که این لینک ها رو بزنید شما رو وارد ساین نماشا میکنه تا قیلم رو ببینید . پس اگه از وبلاگ خارج شدید جای نگرانی نیست . 


https://www.namasha.com/v/WdZfEkaO




بله دیگه 

هم لینکش هست هم خودش ولی دقت کنید که این لینک ها 

در باره کلیپ قبلی هم باید یه توضیحاتی بدم . 

خب توی همون قسمت اول که نور شفادهندش به شکل چوب در می آد ، دو طرف ابر یویوش رو روی هم می زاره و میکشه . اونجوری میشه که اون نور ازش میزنه بیرون . 

نظرات 5 + ارسال نظر
سوده جون پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 15:44

فصل۴این طوری نیست

بله این مال میراکلس بیداری هست

سوده جون یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 15:47

خوشم آمد

آدرین بی لیاقت یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 11:20

میگم اصلا باز نشد چیکار کنم

نمی دونم والا معمولا یاد برای اکثر میراکلسی ها
من نمی دونم تبلت یا سیستم شما چطوری کا می کنه نمی تونم کمکتون کنم ولی برای خودم که باز شد .

Lady bug شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 12:57

چه خوبه ممنون

آره خودمم عاشقشم

بانوی معجزه شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 11:14

او مای گاد
تنکیو
عالی بود عزیزم
دستت درد نکنه

خواهش راستی گلی ! چی کار کردی؟ واسه ارتباتمون؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد