Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

یه کلیپ باحال(z)

سلام عزیزای میراکلسی 

یه کلیپ براتون دارم که تا یه جاهاییش رو مطمئنم درسته  

 

یادتونه گفته بودن میخوان فصل چهارو از رفتارای انسانی فیلم برداری کنن (اسمش یادم نیست)

یه کلیپ پیدا کردم که اینجوری بوده  این پایینه 

ببینید و لذت ببرید وقتی میزنید روی عکس شما رو به مسیر سایت نماشا هدایت می کنه تا اونجا ببینیدش اگه از .بلاگ خارج شدید شکه نشید



فصل چهار/ خیلی باحال

00:51




خب همون طور که دیدید در بخش اول قسمتی  از قدرت های جدید لیدی باگ هست که خودش هم ازشون تعجب میکنه . خب توی همون قسمت اول که نور شفادهندش به شکل چوب در می آد ، دو طرف ابر یویوش رو روی هم می زاره و میکشه . اونجوری میشه که اون نور ازش میزنه بیرون و شروع به کار می کنه

توی بخش دوم قدرت هاشو معرفی می کنه که من خیلی بهشون مطمئن نیستم و بخش سوم  حالت هایی  رو نشون میده که مرینت داره که آخریش خیلی خنده داره

من دیگه حرفی ندارم خودتون میدونید باید چی کار کنید بعد از پست خارج بشید . (منظورم نظر دادنه)

راستی بچه ها یه چیزی میگم شاید باورتون نشه ولی به یه وبلاگی ذفتم که 47 تا نویسنده داشت بعله

نظرات 5 + ارسال نظر
سوده جون پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 15:47

فیلمه واسه من پخش نمی شد

سوده جون یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 15:50

چرا این همه ادامه مطلب می ذاری

وانیا می گفت برای اینکه وبلاگ نظم پیدا کنه این کارو بکنیم

Lady bug جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 23:39

خیلی خوب بود ممنون

بانوی معجزه جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 21:54

او مای گاد
خیلی خوشگل بود عزیزم

آره خودمم جا خوردم
عزیزم برای اینکه با هم حرف بزنیم نیاز دارم بهم بگی که مامانت تلگرام داره یا نه سریع بهم بگو (اینو همه جا برات کپی پیست کردم )

بانوی معجزه جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 20:38

عالی بود عزیزم دستت درد نکنه
قیافه ی مرینت خیلی خنده دارد بود
من موقع تماشای فیلمی که فرستادی خخخخخخخ
bug out

آره کلیپ عالی بود
عزیزم برای اینکه با هم حرف بزنیم نیاز دارم بهم بگی که مامانت تلگرام داره یا نه سریع بهم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد