Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

یه تئوری و پوستر میراکلس شانگهای(v)


سلام دوستان


پست جدید جرمی و میراکلس اینترنشنال رو آوردم


اگه گفتید چیه؟


پوستر قسمت ویژه میراکلس شانگهای یا همون افسانه ی چینی


البته به جز اون یه چیزی هم فهمیدم که یجورایی تئوریه


بریم ببینیم



حالا بریم سراغ نظر من: ببینید رو پایین پوستر چند تا کلمه ی انگلیسی نوشته که اولی هست میراکلس شانگهای و اما... پایین تر از اون نوشته لیدی دراگون    من گفته بودم که لیدی دراگون و... قراره قهرمان های جدید باشن و این قطعی و معتبره   پایین این پوستر هم اسم اون رو نوشته   دقت کردین که توی چین همه چی از اژدها زیاده و در واقع خیلی از ماها وقتی عکس یه اژدهای تقریبا قرمز رنگ و... میبینیم یاد چین میفتیم    حتی تو کارتون پاندای کونگ فو کار هم معلوم بود     پس نتیجه میگیریم لیدی دراگون قراره تو این قسمت ویژه بیاد چون هم اسمش اینجاست و هم اژدها یجورایی نشانه ی کشور چینه


(دراگون=اژدها)




خب... تئوری و فکرهای من رو حال کردین؟


انصافا منطقی بودن


من باهاتون شرط میبندم که لیدی دراگون تو این قسمت میاد


هرکس قبول نداره بیاد باهام شرط ببنده


اگه خواست شرط ببنده تو نظرات بگه تا بگم سر چی



خخخخخ



کپی ممنوع


امیدوارم خوشتون اومده باشه


تا یه خبر و تئوری دیگه خدانگهدار


اوهههه!  یادم رفت   نظر فراموش نشه

نظرات 19 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 03:43 http://17940583.blogfa.com

عالی بود مرسی بابت این
رمان هاتونم خیلی خوب و ممنون بابت رماناتون لطفا بیشتر رمان بزارید.
اگه میشه به وبلاگ منم یه سر بزن ممنون میشم

وایپریون پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 10:37

عذیذ لیدی دراگون از قبل داخل انیمشن بوده و جزء گروه ابر قهرمان هابوده اسم صاحبشم کاکامی است پس شخصیت جدیدی نیست

عزیزم راست میگی ولی این یکی هم اسمش لیدی دراگونه
چرا جرمی باید تشابه اسمی رو نادیده بگیره؟

پلگ عشق من پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 23:56

سلام
من یه خبر جدید از اکران لیدی باگ در شانگهای دارم
۱۴ فروردین اکران میشه

خدا کنه درست بگی

نیایش پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 23:52

سلام
من یه اخباری دارم از لیدی باگ در شانگهای
گفته شده که یک ابر قهرمان جدید به اسم لیدی دراگون قراره بیاد و اینکه تاریخ اکرانش هم ۱۴ فروردین یعنی روزی که مدرسه ها باز میشن

آناهیتا شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 01:01

میگم کلا با خودت چند چندی به قول آلیا سزار شغل وبلاگ یه کار تمام وقته
شماهاهم انقدر رومان رومان نکنید دیگه اه من کلا از احساس بدم دوست دارم مثل کاگامی و از همه مهم تر ناتالی جونم که از همه بهتره باشم میدونی چیه من کلا تو عمرم فقط یه بار گریه کردم که اونم مسنوعی بوده رفتم تست بازیگری دادم فقط بخاطر این تاحالا هم انقدر قهقهه نزدم و نمیزنم براچی ادم باید احساسش رو بیان کنه میراکلس هم ساخته میشه دیگه انقدر پیگیری واسه چیتونه
میراکس که فقط حس و حالمون رو میگیره مثل همونوقت که مرینت برای اولین بار آکوماتیز میشه اما وقتی ناتالی جونم یا همون مایورا میوفته زمین هم آکوما هم آموک باید از بدن مرینت بیرون بیاد فقط و فقط باید آموک بیرون میومد همش هم حال گیره اما از نظر روحی روانی فیلم جالبیه پیشنهاد میکنم به سایت های معتبر سربزنید نه این وبلاگ هایی که مدریت محترم به دلیل مشغله ی کاری نمیتونه تئوری های بیشتری بزاره :

معرفی می کنم ارباب شرارت در دنیای واقعی
راستش من خودمم همیشه با خودم می گم که چرا باید ناتالی و هاگماث بد باشن
چیز خوبی گفتی
همونطور که تو تا حالا گریه نکردی منم تا حالا برای کسی شاخ و شونه نکشیدم
پس بی خیال شو
خوشت اومد بمون تو وبلاگ پست ها رو بخون
خوشت هم نیومد شما و به خیر ما رو به سلامت
البته بگم اگه خواستی وبلاگی درباره ارباب شرارت و اینا بزنی بهم بگو تا کمکت کنم
ممنون بابت نظر دادنت
بای بای

مارینت دوپن چنگ جمعه 24 بهمن 1399 ساعت 16:44

سلام ببخشید کی میلد

نمی دونم والا

رکسانا پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 23:38

الیکا سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 17:09 http://Blogfa.com/ledy miraculous

این قسمت و لیندالی رز گفته با جرمی مصاحبه کردم و تاریخ انتشار قسمت هارو گفته شانگهای 28 فوریه 2021 تا 30 مارس 2021 میاد

منکه از اول میدونستم که جریان چیه تازه خلاصه میراکلس شانگهای رو هم میدونم نمیخوام پز یا یه همچین چیزی بدم فقط میخوام خلاصه اش رو بگم

ادرین به چین دعوت میشه و مرینت هم انگار وایه یه جشنی به خونه یکی از اقوامش میره ولی وقتی به شانگهای نیرسه کیفش که تیکی توش بوده رو ازش میدزدن اونم کمک دختری به نام فی رو قبول میکنه که احتمالا همون لیدی دراگونه

راستیی رمانتو ادامه بده اگه تونستی

mna دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت 23:54

سلام ببخشید خبر دارید کی منتشر میشه

هنوز زمان معینی نداره

Nashnas یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 18:44

سلام ببخشید می خواستم بدونم میدونین چ زمانی اکران می شه ممنون می شم بگین

هنوز زمان مشخصی برای این قسمت ویژه نیست

مرینت دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت 08:45 https://miraculosladyblog.blogsky.com

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فقط یک سوال،خبر ندارید کی میاد ؟ چند وقت دنبالش می گردم

لیدی باگ یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 20:24

علی بود بزار تا بخونیم

لیدی باگ پنج‌شنبه 26 تیر 1399 ساعت 10:45

فقط دقت کنید بعد شانگهای روی همون پوستر نیویورک هست

وات؟

Lady bug جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 11:30

میشه حداقل یک چیز بزاری بخونیم

بانوی معجزه پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 ساعت 21:34

وانیا جون اگه دیگه رمان نزاری دیگه لایک نمیکنما
رمان کووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟
لیدی مون جون دیروز نزاشت قول داد امروز بزاره
ولی پس کوووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم گرفته (چون نمیتونم تو سایت شما نویسنده شم) اومدم یکم رمان بخونم حالم خوب شه
دیدم هیچیییییییییییی

خب... ببخشید که این رو میگم ولی خب آدم کککااارررر دددااااررررههه ایمیل بده نویسنده شو!

ببین حتما یه دلیلی داره: مثلا من امروز زیاد وقت نداشتم یا شاید اصلا یه وقت نت آدم تموم بشه گوشی در دسترس نداشته باشه چه میدونم @_____@

بانوی معجزه پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 ساعت 20:51

ببخشید که این حرف رو میزنم ولی به نظرتون کمی کم فعالیت نیستید ؟ امروز لیدی مون جون هیچ چیز نذاشت
من بیست و چهار ساعته پشت کامپیوترم چون این چند روزه چند تا از سایت ها ازم خواستن عکس طراحی کنم
ولی به خدا هر یک ساعت یک بار سایت شما رو چک میکنم و میبینم هیچی نیست
خواهش میکنم یه کوچولو فعال تر باشید
شما عالی هستید ولی یه کوچولو اندازه ی سوراخ جوراب پای مورچه فعال تر باشید
ممنون از تمات زحماتتون
bug out

عزیزم میدونم اما قبلا هم گفتم آدم ککککااااررررر ددددااارررهههه ممنون که نظر میدی و... ولی باید درک کنی؟ مثلا میخوای رمان بزارم ما میتونیم تو یه روز چندین پارت رمان بزاریم اما به اندازه ی موریانه هم نیرزه درک میکنی؟ منظوری ندارما

Lady bug پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 ساعت 18:52

فقط حداقل یک متن یا چیزی بزار بخونیم

اوه مای گاد

Lady bug پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 ساعت 15:07

خیلی عالی بود ممنون

خوشحالم که خوشتون اومده

بانوی معجزه پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 ساعت 15:02

مرسی چه جالب دستت درد نکنه

لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد