Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عکسی که بهم سفارش داده بودین(z)

یکی گفت که عکس از صورت می خواد . مشکلی نداره . بهتون گفتم اگه نخواستینش یا منظورتون چیز دیگه ای بوده بگین براتون درست می کنم .

راستش حدس می زدم دوستش نداشته باشین برای همین دو روزه دارم روی این کار می کنم . راست میگما !!! دو روزه دارم روش جون می کنم .

حتی اگه این هم نظرتون رو جلب نکرد باز هم براتون درستش می کنم (من آدم با حوصله ای هستم)



 


دوستون دارم بای

نظرات 2 + ارسال نظر
Lady bug چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 19:32

ببخشید خیلی چیزی میخوام ولی مو هاش که دو گوشی بود کو

اونا رم می خوای ؟
باشه فردا روش کار می کنم

Lady bug چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 19:04

عالی بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد