Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عکس های شکار لحظه ای(z)

به به بخش مورد علاقه من . خیلی این بخش و دوست دارم . راستی اون دوستی که از من عکس لیدی باگ رو می خواست که یه طرفش شروره اون هم آماده کردم .



امید وارم مورد پسندت واقع بشه عزیزم . اگر هم دوسش نداشتی دارم یکی دیگه هم درست می کنم . ولی باید براش صبر کنی .



خب بریم سر وقت عکسای خودمون





اینا در جا می تونستن در جا هاگماث رو از بین ببرن اینجا ها ولی مثل احمقا آروم آروم به هم نزدیک می شدن .




(جونم استایل) اه یعنی  منظورم این بود که شرارت از سرو روش می باره





وااااااااااااااااااااااااااااااای من عاشق جعبه معجزه آسام





این عکسه دیگه واقعا شکار شده





چه خوف بر انگیز نه





عکسا تموم شد . ببینم کسی که عزم رفتن داره اول نظر بده بعد بره . راستی از (بانوی معجزه) حیلی ممنونم که پست های منو در لحظه جواب میده خیلی خوشم اومد .

نظرات 9 + ارسال نظر
بانوی معجزه پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 ساعت 00:20

اسم پسته چیه عزیزم ؟
چهار ساعته دارم دنبالش میگردم
چشمام درد گرفت

عجیجم همون پست های بالاست

بانوی معجزه چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 19:50

و عکسی رو که گفتی
پیدا نکردم

توی یه پست جدا گذاشتمش

بانوی معجزه چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 19:10

ممنون که برام درست کردی عزیزم
ولی تونستم تمومش کن
از اعسایی که تو وب گذاشته بودین الگو گرفتم و کاملش کردم

اوکی

Lady bug چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 15:52

نه عزیزم درسته یک ور شرور یک رو عادی
ولی من فقط صورت رو خواستم اونم از روبه رو

اتفاقا همین الان تمومش کردم برات می زارمش (ولی قدرشو بدون کمرمو شکست تا تموم شد)

بانوی معجزه چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 15:17

راستی عزیزم من 4 تا عکس میخواستم
خودم هر چقدر تلاش کردم نتونستم کامل درستش کنم
میتونی درستشون کنی؟
اولیش عکسی باشه که نصفش مرینت باشه و نصفش لیدی باگ
دومیشم عکسی باشه که که نصفش کت نوآر و ونصف ش لیدی باگ باشه
و سومیش هم نصفش آدرین و نصفش مرینت
و چهارمیشم هم نصفش کت نوآر و نصفش آدرین
ببخشید زیاد شد هر روز دارم تلاش میکنم درستش کنم ولی واقعا سخته

وای ! شما بار اول یه جوری زدی تو ذوق من که من بلدم که من گفتم دارم با یه استاد حرف می زنم . اینا که کاری ندارن اولین عکسی که می خوای هم الان توی وبلاگ گذاشتم . برو وردار

بانوی معجزه چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 15:01

دستتت درد نکنه عالی بود عزیز دلم
خواهش میکنم کاری نکردم
وقتی شما از مطالب لذت میبری و عکس های خوشمل میبینی و داستان های خوشگل میشنوی باید هم نظر بدی و لایک هم کنی.
منم دارم همین کار رو میکننم

خیلی گلی ممنونتم .

بانوی معجزه چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 14:53

خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم
در ضمن خیلی اعسات خوشگله
ممنون عزیز دلم

زهرا چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 14:47

عکسا عالی بودن ولی می گم کاش برای این مورد از پست هات هم دسته دار کنی .

حتما به وانیا جون می گم برام انجام بده . یا اگه شد خودم انجام بدم .

Lady bug چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 14:46

خیلی عالی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد