Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

بررسی ابر قهرمان ها پارت 10(z)

خب خب خب . رسیدیم به معجزه گر مار . می دونستید حیوون مورد علاقه مرینت ماره .  خب مقدمه چینی بسه بریم بررسی کنیم .





نام معجزه گر :مار

 

نام مستعار مالک : افعی نما (وایپیریون)

 

نام کوامی :سس (sass)

 

نام اسلحه :چنگ موسیقی

 

ابر قدرت :فرصت دوم (قدرت برگرداندن زمان به زمانی که از قبل مشخص شده)

 

اسم رمز فعال کننده :سس ، فلس ها بخزند

 

اسم رمز غیرفعال کننده : سس ، به پوست مار استراحت بده(یه چیزی تو همین مایه ها)

 

نوع جواهر : دستبند افعی نما

 

مالک اصلی :(آدرین در زمان کم) لوکا کوفین



نفر اصلی


نفر فرعی (چی بهش بگم دیگه)




به به یه عکس زیبا




بر عکس تصویر قبل

(دوستان دقت کنید که این تصویر که کت نوبر داره به حالت عادی بر می گرده الکیه)


خب دوستان من امیدوارم لذت کافی رو برده باشید . برای پارت بعد حتما تظر بدید خدانگهدا

نظرات 9 + ارسال نظر
☆M☆ یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 11:37

حیوون مورد علاقه مرینت مار نیست
حیوون مورد علاقش همستر است

لوکا کافین پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 00:34

شما دارید اشتباه می گید لوکا وقتی می خواد تبدیل شه می گه سس خز ها بخزند

ممنون که گفتین همین الان درستش کردم(راستش نمی دونستم)

کت نوار سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 12:02

خیلی اطلاعات خوبی بود ممنون ولی مرینت اصلا نه گفته بود که مار دوست داره حتا یک کلمه حیوون مورد علاقه ی مرینت هَمسِر هستش بازم ممنونم ♥️

نه این طور نیست که میگی
قسمتی که مامان کاگامی شرور شد رو یادتونه؟؟
آخر اون قسمت که مرینت دستشو گرفت و گفت حیوون مورد علاقت چیه؟ مرینت گفت من مار رو دوست دارم و کاگامی گفت اژدها
من سر همین موضوع گفتم

میرکیلس یکشنبه 28 دی 1399 ساعت 18:40

بسیار عالی بود اگه بیشتر از کت بلانک عکس بزاری ممنون میشم

اگه پیدا کردم می زارم

نیلای پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 00:47

سلام خیلی عالی هستن چیزایی که میذارین ولی ممنون میشم اگه از اون سری ابر کپی کار بذارین خیلی خوشحال میشم چون خیلی دوست دارم.

رمان یک ابر کپی کار رو 26 قسمت ازش درست کردم و گذاشتم توی قسمت دسته بندی های وبلاگ
فصل جدیدش رو هم دارم می نویسم ولی اسشو عوض کردم گذاشتم اعجاز

زنبور ملکه یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 13:44

مثل همیشه عالى:

مرینت جمعه 4 مهر 1399 ساعت 08:24

سایتتون عالیه ممنون

Lady bug چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 14:47

مرسی عالی بود

بانوی معجزه چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 14:28

دستت درد نکنه عالییییییییییییییییی بود
من از واپیرون بیشتر خوشم میاد تا اسپک چون اسپک یعنی آدرین تو اون لباس اصلا خوشگل نیست انگار کچل شده

آزه حتی گوشاشم معلوم نیست مثل ارباب شرارت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد