Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عکس های عجیب(z)

خب میراکلسی ها ! ازتون می خوام عکس های زیر رو با دقت نگاه کنید .










خب فکر کنم تا الان پی بردید که این عکس ها یه مشکلی دارن .

همه این عکس ها فتو شاپ هستن .

بله خودم فتو شاپشون کردم .

اینا رو گذاشتم که هم بدونید من توی این کار مهارت دارم (خودشیفتگی نباشه) ؛ هم اینکه اگه کسی عکس فتو شاپی خواست بگه تا براش درست کنم .

میراکلسی ها توی تظرات هر عکس فتوشاپ شده ای خواستید بگید تا براتون درست کنم (البته بستگی داره ممکن باشه یه نه )

خب من منتظر سفارشاتتون هستم . نظر بدید و بگید که چی می خواید  . اگه تونستم حتما براتون انجام میدم .

بای بای

نظرات 7 + ارسال نظر
کاگامی یکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت 18:02

من فتوشاپ نمی خواستم ولی یه عکس از مرینت هست که خیلی ادیتش می کنه مرینت رو تختش هست دهنش به شکل

آسونا شنبه 27 دی 1399 ساعت 17:51 http://@bhjhfuhfj

بعد‌نبود

السا و مرینت یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 13:43

میشه یه فتوشاپ از بزرگسالی لیدی و کت بسازی کپی نکن خودت بساز

اولاً این که من خودم فتوشاپ کارم
دوما عکسی از بزرگ سالی ابرقهرمان هامون در دسترس هیچکس نیست حتی توی پیج جرمی هم چیزی ازشون نیومده برای همین نمی تونم کاری بکنم اما اگه می خوای چیز دیگه ای براتون درست کنم به آدرس گفتینوی من به آدرس goftino.com/c/d9Bp44 بیاین

Arshin سه‌شنبه 27 خرداد 1399 ساعت 09:40 http://Miraculeran.blogfa.com

خوشبحالت من که اصلا استعداد ندارم

خوب اول از همه علاقست بعدش هم تمرکز برای به وجود آوردن استعداد

Lady bug دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 19:08

ممنون

خواهش .

بانوی معجزه دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 16:56

مرسی عزیزم اینا خیلی قشنگه ولی من چیزی نمیخوام خودم فتوشاپ بلدم و کل عکس هایی رو که تا به حال از لیدی باگ و میراکلس داشتم رو فتوشاپ کردم

قربون دستت نمی خوام ضایعت کنما ولی من اینو برای کسایی گذاشتم که خودشون بلد نیستن و ابزارشو ندارن .

Lady bug دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 16:09

میتونی کلا صورت لیدی باگ باشه
یک طرف شرور شده
و یک طرف دیگه معمولی مرسی

باشه تمام سعیم رو می کنم . اگه خوب در اومد بهت می دمش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد