Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

بررسی ابر قهرمان ها پارت 8(z)


سلام دوستان خوبم . عذر می خوام که یه مدت در کنارتون نبودم . اما الان از دل همتون در می آرم .

دوستان دقت کنید ممکنه از اینجا به بعد اطلاعات کامل نباشه . چون توی فیلم گفته نشده . اگه شما اونها رو می دونستید توی نظرات به من بگید تا اضافش کنم .


نام معجزه گر :موش صحرایی

 

نام مستعار مالک :موش متحد

 

نام کوامی :ملو (mollo)

 

نام اسلحه :طناب

 

ابر قدرت :موش چند گانه (تبدیل به 11 مولتی موس کوچک)

 

اسم رمز فعال کننده :ملو دندونا تیز

 

اسم رمز غیرفعال کننده : (در دسترس نیست)

 

نوع جواهر : 'کردن آویز

 

مالک اصلی :میلن (مرینت در زمان کم)



کاستوم عادی و اصلی



مولتی فاکس (ترکیب معجزه گز موش و روباه)



اگه دقت کرده باشید متوجه میشید که مولتی باگ داره علامت تیک و مئلتی کت علامت ضربدر رو نشون میده . توی این قسمت ابر شرور می گفت درست یا نا درست اینا هم به نظر همچین کاری کردن



خب دوستان این پارت هم بهبه پایان رسید امیدوارم ارزش نظرات ارزشمند شما رو داشته باشم (که دارم) پس نظر بدید . ممنون و تا بعد

نظرات 6 + ارسال نظر
لیدی باگ پنج‌شنبه 6 خرداد 1400 ساعت 22:41 http://من وبسایت ندارم

خیلی عالی پیگلا ھم بزار

پیگلا رو گذاشتم

مولتی موس،فلاترشای چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 10:47

ممنونم:

کت نوار(گربه سیاه) یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 23:36

سلام همچی درست بود ولی شما میگی اسم رمز غیر فعال کننده در دسترس نیست من چند قسمت دیدم چک کردم پیدا کردم اسم غیر فعال کنندش اینه:مولو دندون های تیز برن داخل

ولی همچیزش درست ممنون

یادتون نره اسم غیر فعال کننده رو بزنید:

راستش من مطلبی رو تا با چشم خودم نبینم و با گوشام نشنوم توی وبلاگ نمیزارم که بعدا بیان ضدش حرف بزنن

ثنا انصاری یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 17:47

عالی بود دقت نکرده بودم به تیک و ضربدر عالیییییییی بود. ممنون❤

فاطیما شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 19:06

ملو نه (مولو) غلط املایی بود البته من دنبال دعوا نیستما فقط خواستم بگم که درست کنیش.

,وقتی از فینگیلیش یا بر عکس استفاده می کنیم هیچ قانونی وجود نداره که بگه کدوم درسته

زنبور ملکه یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 13:49

اسمش میکى لیدى هست ولى خوب بود

الان دیدمش . مولتی موس هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد