Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

پوستر و...(v)


سلام! سلام!


خوبید؟


چه خبر؟




امروز واسه تون پوستر فصل 4 و عکس جعبه ی معجزه آسا و... رو آوردم



پوستر واقعی واقعیه  

چرا؟

چون به چیزی که ازش مطمئن نباشم نمیگم قطعی و همینطور این پست اینستای جرمی هستش



بریم ببینیم



تادا




اینم از پوستر خوشگل و باحال فصل 4




حالا بریم سراغ جعبه ی معجزه آسای جدید و کوامی هاش





یه چیزی بگم؟

من همیشه با خودم میگفتم که این جعبه ی معجزه گر جدید از کجا باز میشه و اینجور چیزها ولی الان فهمیدم هر خال سیاه باز میشه و مخصوص یه معجزه گر هستش



من موندم! قدرت کفشدوزک و گربه سیاه مهمترین و یجورایی قوی ترین هستن و درواقع معجزه گرهای درجه یکن اما...

چرا تو این جعبه معجزه گر کفشدوزک بالاست و انگار از همه مهمتره!!!


حتی تو کارتون هم لیدی باگ رو خیلی به درد بخور و پرطرفدارتر از کت نوار نشون میدن!  من که از این بابت خوشحال نیستم  کت نوار هم مهمه  البته من هردوشونو دوست دارم




زیاد حرف زدم بریم بعدی




جووووووووون    قربون این دوتا بشم من


اینم یکی دیگه از پست های جرمی هستش   البته فکر نکنم ربطی به فصل های جدید داشته باشه


زیر پستش به انگلیسی نوشته بود: بچه ها! انیمیشن میراکلس در راه است ، ما روز و شب سخت کار میکنیم! اما من معتقدم دنیا بیشتر از یه داستان عاشقانه نیاز دارد...



به نظرم میراکلس باشه کافیه ، فصل های خیلی زیاد و طولانی میراکلس! 

  من که به جز میراکلس نیاز به داستان عاشقانه ی دیگه ای ندارم!    

سیندرالا و سفید برفی کافین دیگه! XD



بگذریم


با خبرهای جدید و جالب تر با شما هستم!



بدرود


یه لحظه صبر کن


نرو


یه چیزی رو درباره ی فصل جدید یادم رفت بگم










یه ذره برو پایین میفهمی














سوپرایزه










درباره ی فصل های جدیده













آره






یکم دیگه بیا میرسی











کم موندی

















شوخی کردم  


  سوپرایزی در کار نیست


خبری هم نیست



فقط خواستم بگم: نظر یادت نره



ههههههههه



حرصتون در اومد؟



ما هم به جای انرژی زا به نظر نیاز داریم دیگه



این دفعه واقعانی واقعانی بای

نظرات 6 + ارسال نظر
@@@ چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 17:24

سلام وبتون عالیه آها راجب به اون عکس چرا اون عکس ربطی به فصل 4 داره مال یه قسمت ویژست اووووم اسمش چی بود


















یادم نمیاد










آها اسمش






اسمش..







اسمش







بگم






باشع میگم







اون عکس مال قسمت ویژه میراکلس بیداریه

عجب

bahar پنج‌شنبه 3 مهر 1399 ساعت 01:52

کفشدوزک مهمتره چون سازنده اس ولی گربه تخریب میکنه

خب شاید ولی تو انیمیشن بیشتر میخواستن قدرت و مهم بودن خانوما رو نشون بدن

بانوی معجزه دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 17:38

وانیا جون ممنون بابت مطالبت ولی حتما ادامه رمان قلب شیشه ای رو بزار
داستانش داره جالب میشه

لطف داری چشم

Lady bug دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 16:15

آخرین عکس یکم ممکن بود که هویت آدرین لو بده چون بلد بود پیانو بزنه

یجورایی درسته اما این عکس مربوط به فصل4 و... نیست جرمی همینجوری گذاشته

بانوی معجزه یکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت 17:21

عالیییییییییییییییییییی

ممنون

Lady bug شنبه 24 خرداد 1399 ساعت 16:05

خیلی عالی بود ممنون

لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد