Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

ابرقهرمانان میراکلس به سبک خوراکی و غذای کوامی ها(v)


سلام دوستان



امروز عکس پنج ابرقهرمان رو به سبک شیرینی و بستنی و نوشیدنی آوردم


همینطور غذای چند تا از کوامی رو



بریم ببینیم




 












به نظرم خیلی باحالن


نظر شما چیه؟   



حالا بریم سراغ کوامی ها و غذای مورد علاقه شون









اینا هم جالب بودن



به نظر من همه ی این عکس ها خفن و کیوتن




کامنت ولایک فراموش نشه


بای

نظرات 11 + ارسال نظر
میی جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 18:04

س پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 15:52

عالی

کلویی شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 18:52

اسم واقعی من کلویی خدا تا این فیلم دیدیم خندم گرفت خیبی عالی بود مرسی راستی کپی نکردم

mlisa دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 06:28

وایی

درسا سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 11:08

عالی:❤

bahar پنج‌شنبه 3 مهر 1399 ساعت 01:49

چه باحال تم ساختی

ممنون ولی من نساختم عزیزم (منبعش رو پایینش گذاشتم)

parmis جمعه 13 تیر 1399 ساعت 00:01

راستش من خیلی معذرت می خوام شما خبر نداشتی منم خیلی بد باهاتون صحبت کردم
آخه من یه ذره رو پستام حساسم
اون موقع هم عصبانی شدم دست خودم نبود
باور کن من آدم بدی نیستم
و اینکه خیلی ممنون از اینکه به حرفام گوش دادی
دیگه مزاحمت نمیشم
بازم ببخشید
بای

نه بابا عزیزم این چه حرفیه
منم ناراحت نشدم
مراحمی و حرفات هم درسته گلم

parmis پنج‌شنبه 12 تیر 1399 ساعت 02:42

من مطمئنم که از تو پینترست در نیاوردی
احتمالا داشتی تو اینترنت میگشتی دیدی
و اینکه اگه می خوای عکسی رو برداری اول برو تو سایتش بعد منبعو ببین اینجا هم بنویس
اگرم می خوای منبع بذاری که دیگه فایده نداره تو اینترنت بزن میراکلس تو دنیای خوراکی ها بعد برو تو وبش میبینی

ببین من واقعا یادم نمیاد گلم ... باش پس نگاه میکنم و منبع رو میزارم

parmis یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 15:59

واقعا که چرا کپی میکنی
من اینا رو خودم ساختم
اون 5 تا ابر قهرمانو میگم
میدونی چقدر براش زحمت کشیدم؟
اونوقت توونه اسم سازنده و نه منبعد گذاشتی

خانمی من چه بدونم شما ساختی چرا تهمت میزنی؟
چشم شما منبع بگو من بزارم اما اینا رو از تو پینترست درآوردم

بانوی معجزه چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 11:31

امممممم دیدمشون گشنم شد
دستت درد نکنه عزیز دلم با مطالب

خخخخ آره خواهش

Lady bug جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 19:40

خیلی ممنون
مثل همیشه عالی بود

خواهش میکنم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد