Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عکس های شکار لحظه ای (پارت 3)(z)

خب خب خب خب !!!!

میریم سر اصل مطلب . من امروز یه عالمه مطلب گذاشتم تا جای فردا رو هم بگیره . چون با اجازتون ویندوز تکونی دارم و ممکنه خیلی طول بکشه ولی به محض اینکه همه چیز ختم به خیر بشه همه چی براتون می زارم . 

(البته فکرنکنم براتون مهم باشه چون نظر نمی دید ؛ یعنی براتون مهم نیست )

خلاصه گفتم در جریان باشید از مدیر وب هم عذر خواهی می کنم . (مدیر جون برای ما مرخصی رد کن )


عکس چالش 

ببینید می دونم آسون به نظر می آد ولی چیزی که سختش می کنه توضیح دادن در بارشه . ممکنه فکر کنید عکس رو میشناسید ولی وقتی می خواید در بارش توضیح بدید کم می آرید . پس توضیح کامل به نفع خودتونه .














امیدوارم راضی شده باشید . تا روز های  اینده خداحافظ .

راستی یادم رفت بگم نظر یادتون نره ها . 

نظرات 10 + ارسال نظر
هیناتا چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 20:14

سلام عالی بود واقعا و یه چیزی اگه روبیکا داری من فالو کن ایدیم اینه
@laydybag8998
خیلی ممنونم

ممنون بابت نظرت ولی وقت واسه این جیگول بازیا ندارم
ولی بازم ممنون

دینا یکشنبه 28 دی 1399 ساعت 10:42 http://Gravatar.com

سلام اگه میشه عکس از مرینت خیلی بزارید و مطالب خوبی میزارید

رزا جمعه 19 دی 1399 ساعت 20:08

نوشته عالی بود و من آن قسمت را دیدم تا روز بعدی و نوشته ی عالی شما خدانگهدار ❤❤❤❤

هلیا سه‌شنبه 8 مهر 1399 ساعت 14:48

سلام میخواستم بگم خیلی عالی بود و جالب و قشنگ و همینطور بامزه دمت گرم دستت درد نکنه

خواهش عزیزم

رها شنبه 5 مهر 1399 ساعت 17:12 http://۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

سلام ولنگتون واقعا عالیه و امیدوارم لیدی باگ هرچه زود تر برسه

هانیه چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 23:47

ممنون خیلی خوب بود اما کم بودن

کمن چون من گلچین می کنم و بهترین ها رو میزارم .
سعی می کنم بیشترشون کنم .

بانوی معجزه جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 17:18

ExcellentExcellentExcellentExcellentExcellentExcellent

ممنون که انقدر با معرفتی و بهمون نظر میدی

وانیا چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 11:54

خیلی جالبن ازت ممنونم که فعالیت میکنی

خواهش وظیفمه .

رقیه سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 23:31

عکس ها واقعا جذاب بودن از زحماتتون ممنونم .

منم ازت ممنونم که نظر دادی و دلم رو شاد کردی عزیزم .

Lady bug سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 21:53

فصل ۳قسمت ۱۹
توی این قسمت مرینت از مدرسه توسط لایلا اخراج میشه هاک ماث ناتالی رو تبدیل میکنه به کاتالیس و ارباب شرارت رو شرور قرمز میکنه و آکوماهای قرمز رو به مدرسه می فرسته و بعضی ها شرور میشن ولی بعضی ها نه مرینت و خانواده اش هم شرور میشن و مرینت نزدیک بود گوشواره اش رو تحویل بده ولی ناتالی حالش بد شد و ارباب شرارت از حالتش در اومد تیکی به مرینت گفت دیگه این اتفاق نباید بیفته گابریل به ناتالی گفت که دیگه حق استفاده از معجزه گر رو نداره ناتالی یواشکی معجزه گر رو برمیداره یک اویز میخوره و به اون یه پر طاووس میزنه و یک آموک دقیق شکل لیدی باگ درست میکنه بابا مرینت به مرینت میگه که حالا مدرسه نمیری نانوایی یاد بگیر وسط آموزش نانوایی آلیا به مرینت زنگ میزنه ولی پدرش گوشی رو قطع میکنه بعد همون جا یکی از مشتری ها میگه لیدی باگ و مایورا در حال جنگند مرینت فرصت گیر میاره، و تبدیل میشه ولی قبل از اون کت نوار مدرسه و آمد و جوری وانمود میکنه که مایورا بهش صدمه زده لیدی باگ گفت من دوست دارم و چیز های دیگه و نزدیک بود هم دیگر رو ببوسند که لیدی باگ واقعی اومد اون ها رو به عقب پرت کرد نزدیک بود کت نوار واقعی گوشواره های لیدی باگ رو نابود کنه که مایورا از پشت دیوار بیرون اومد بعد از جنگ شون لیدی باگ اویز رو به خود آمد و داد و گفت تو آزادی ولی باید به ما کمک کنی تا معجزه گر مایورا رو بدست بیاریم مایورا آمد و را نابود کرد و کت نوار به سمت مایورا حرکت کرد یک هو هاک ماث اومد و گربه رو پرت کرد اون ور بعد از جنگ ارباب شرارت گربه رو گرفته بود و لیدی باگ مایورا رو لیدی باگ مایورا رو پرت کرد و ارباب شرارت کت نوار رو بعد از تموم شدن ماجرا مرینت به مدرسه برگشت و لایلا اعتراف کرد که دروغ گفته

جوووووووووووووووووووووووووووووووون !!!!! دمت گرم .
خیلی خانمی کردی دمت گرم .
ببینید دوستان اینجوری باید جواب داد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد