Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

بررسی ابر قهرمان ها (پارت 6)(z)

خب دوستان خوبم . امروز بر خلاف روز های قبل که ابر قهرمان ها رو بررسی می کردیم ، امروز و فردا می خوایم ابر شرور ها رو مورد بحث قرار بدیم . پس با من همراه باشید.



نام معجزه گر :پروانه 

 

نام مستعار مالک : ارباب شرارت (hog moth)

 

نام کوامی : نورو (nooroo)

 

نام اسلحه : عصای اشرافی (دارای یک شمشیر مخفی شده در غلاف) این عصا محفظه ای هم برای نگهداری آکوما ها دارد 

 

ابر قدرت : ساخت ابر شرور آکومایی از طریق احساسات منفی 

 

اسم رمز فعال کننده :نورو ، بال های تاریکی را برخیزان 

 

اسم رمز غیرفعال کننده : نورو ، بال های تاریکی را فرو نشان  

 

نوع جواهر : نگینی به شکل سنجاق سینه 

 

مالک اصلی : گبریل آگرست 


خدایی یه سوال ازتون دارم . (الان دقیقا گوشاش کجان ؟) 



خدایی خیلی خنده دار شده اینجا (خخخخخخخخخخخخخخخخخ)




بسیار با جذبه (بر عکس تصویر قبلی)



این هم از معجزه آسا 





امیدوارم تصاویر و اطلاعات مورد پسندتون واقع شده باشه. تابررسی ابر شرور بعدیمون بای بای 

تا بعد به من متصل بمونید . در ضمن نظر دهی یادتون نره چون واقعا این بار دوست دارم نظراتتون رو بخونم . به فکر منم باشید خب . 

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد طاها شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 00:05

خوبه اما اصل کلمه ی تبدیل نورو بال های تاریکی بال ها

من طبق رمز انگلیسیش ترجمه کردم

زنبور ملکه یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 14:07

خوبه ها ولى می گه نورو بال هاى تاریخى روشن و رورو بال ها خاموشولى ممنون

نورا بال های تاریکی رو برخیزان : این اصلیشه

ترانه دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 22:54

هی این مطلب دارای اشتباه
اگه با دقت به قمت ها نگاه کرده باشید نورو به گابریل میگه قدرت شما اینه که هر کسی رو که میخوایند قهرمان کنید(قدرت بدین)
و وقتی ازش استفاده میکنه ویز میگه حاله ی نورو منفیه یعنی قدرت ش شرور کردن مردم نیستش اگابریل از قدرتش برای این کار استفاده میکنه

وانیا: جانم؟ درست میگید اما من متوجه نشدم
زهرا : راستش خودمم همیشه قدرت این ابر قهرمان برام نا مشخص بود ولی حالا که شما گفتید متوجه شدم . ممنون و درستش می کنم .
راستی خیلی خوشحالم کردین که از پارت های قدیمی مطالب من هم استفاده می کنید .

بانوی معجزه پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 19:12

من تازه وارد سایتتون شدم الان که دارم مطالب رو میخونم واقعا توضیحات خیییییلی کامله ممنونم
سایتتون ساده ولی خییییییییییلی فوق العادس

ممنون عزیزم خوشحالم که خوشتون اومده

رقیه سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 23:32

اطلاعات مثل همیشه کامل و بی نقص بود ممنون

ممنون

Lady bug سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 15:17

خیلی ممنون
مثل همیشه بیست بود

بیست که متعلق به نظر دهی شماست ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد