Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

دلنوشته ای از طرف کت نویر برای لیدی باگ(z)

یادتونه برای روز ولنتاین کت برای لیدیش یه دلنوشته نوشت ؟

من هم به نوبه خودم از طرف کت نویر برای لیدی باگ یه دلنوشته آماده کردم . 

بعد از خوندنش نظرتون رو در بارش بگید . جدی میگم نظر بدید . 

دوستان عزیزم دقت کنید که متن های ادبی مثل متن زیر ، باید با آرامش و تمام احساس موجود در روح لطیف انسانی خوانده بشه . (برای زیبایی بیشتر متن این بهترین راهه) 

خب منتظرتون نمی زارم . برید تو فاز (ولی پاتو نزار رو گاز)



تنها ما دو نفر هستسم که از قربانی شدن افراد بی گناه خوشحال می شویم . من به خاطر عشق و تو به خاطر نفرت . ارباب شرارت .

زمانی که او را در نزدیکی خود می بینم قبلم را به حال خود می گذارم . خیلی وقت است به بازی های قلبم عادت کرده ام .

 هنگامی که نگاهم می کند ، در دریای چشمانش غرق می شوم . به این نجات غریق زبر دست عادت کرده ام .

 دوستم دارد ؛ اما دوست . به جواب های سربالایش عادت کرده ام

همکار بسیار قابلی هستم اما نه شریک زندگی ، به نبودن هایش هنگام سختی  ، عادت کرده ام

با تمام وجود تحسینش می کنم  او هم همینطور ؛ به تحسین های گاه و بی گاهش ، عادت کرده ام

هنگامه متانت جذبش می شوم ، به متانت های زیبایش عادت کرده ام



lady bug ! I love you ! I love you with all my heart . When I am with you `i  touch love ! There is no description of thru love ! That`s right ! me ! cat noir . the superhero! love you lady bug ! love you . forever . 

نقاب ها کنار خواهند رفت . واقعیت خواهد شکفت . من و تو در آینده در کنار هم خواهیم بود . شاد و سرزنده . مطمئنم . 

نظرات 21 + ارسال نظر
مرینت دوپنگ چنگ واقعی پنج‌شنبه 15 تیر 1402 ساعت 14:43

سلام من مرینت دوپنگ چنگ هستم
ممنونم بابت این همه رحمتی کع کشیدین

مرسانا شنبه 24 دی 1401 ساعت 20:26 http://@Mersana

سلام
واقعا مطالبات جالبن خوشم میاد وقتی میخونم به خصوص مواقعی که شوخی می‌کنی
راستی من مرسانا هستم
دختر هستم و ۱۰ سالمه توچی ؟
شاید باهم دوست شدیم

عالی بود چهارشنبه 8 دی 1400 ساعت 20:46 http://nazaninkalhor

بهناز جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 22:14

خیلی خیلی عالی بود ممنونلذت بردم

چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 22:30

واقعا خیلی زیبا بود
خیلی خوب نوشتی
من واقعا دوست داشتم و خیلی خوب شعر و دلنوشته مینویسی
خیلی خیلی قشنگ و زیبا بود آفرین

ممنونم نظر لطفته

رقیه یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 02:46

:عاشق:عالی

دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 15:04

خیلی احساسی و زیبا بود
من شیپ لیدی کت رو به ادرینت ترجیح میدم اما معمولا برعکسه

دقیقا هم نظریم

Adrian سه‌شنبه 5 اسفند 1399 ساعت 08:49

در جواب این که دوست عزیزمون گفت مرینت چی تو آدرین دیده باید بگم عشقشون دوطرفس و همون طور که میدونید کت نوار همون ادرین

تا همدیگه رو نشناسن که نمی شه گفت دو طرفه

مرینت دوپن چنگ یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 01:29

خیلی قشنگ رمانتیک بود عالی

alia sezar یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 13:06

وای عالییی بییددد گریم گرفت عرررر

لیدی باگ دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 17:14

عالی

راحله متین جمعه 28 آذر 1399 ساعت 14:20 http://Rrer

وای عالی بود ممنون

ممنون

ستایش جمعه 28 آذر 1399 ساعت 00:05

خیلی احساسی و قشنگ بود!!

آره خودمم خیلی دوسش دارم

دلم گرف دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت 03:40

خیلی احساسی بود گریم گرفت

مرینت دوپن چنگ جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 13:01

خیلی قشنگ بود درجه یک عالی بود واقعا احساسی بود

ممنون نظر لطفته

لیدی باگ معجزه اسا سه‌شنبه 27 خرداد 1399 ساعت 22:34 http://www.lady bag. Com

بابا دمت گرم. باید تو مدرسه جز نفرات برتر باشی

همین طوره ولی تو مدرسه حیف شدم .

بانوی معجزه جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 19:11

ای جونم خیلی احساسی بود
واقعا کت نوآر از ته قلبش لیدی باگ رو میخواد ولی نمیدونم مرینت چی تو آدرین دیده اینقدر دوستش داره

دقیقا منم دارم به همین فکر می کنم
واقعا کار مرینت عجیبه ولی برای پیشبرد داستان لازمه

بانوی معجزه جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 17:21

اشکم در اومد
خیلی احساسی بود مخصوصا این جمله ها
(نقاب ها کنار خواهند رفت) و این جمله
(با تمام وجود تحسینش می کنم او هم همینطور ؛ به تحسین های گاه و بی گاهش ، عادت کرده ام . ) اشکمممممممممممممممممم در اومدددددددددددد

ممنون راستش منم اون موقع که می نوشتمش اگه تنها بودم دوست داشتم گریه کنم

لیدی میراکلس پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 17:29

عالی بود اشکم دراومد ادامه رمان قلب شیشه ای رو بزار عزیزم

قلب شیشه ای مال من نیست ولی به وانیا جون میگم بزاره براتون

رقیه سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 23:34

چقدر احساسی و عاشقانه . خیلی خوب بود . خودت نوشتیش ؟
بابا کارت درسته ایول داری

آره خودم نوشتم . من توی دلنوشته نویسی توی مدرسه همیشه جزو نفرات برتر بودم .

Lady bug سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 15:19

واقعا قشنگ بود
انقدر احساسی بود خدا میدونه
واقعا دمت گرم

ممنون . امید وارم احساساتت مثل ایموجیت شده باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد