Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

خب خب خب !!! بررسی ابر قهرمان زنبور ملکه !!!!!(z)

نام معجزه گر :زنبور 

 

نام مستعار مالک : زنبور ملکه (queen Bee)

 

نام کوامی : پالن (pollen)

 

نام اسلحه :  فرفره طناب دار 

 

ابر قدرت : نیش زنبور (زهر)

  

اسم رمز فعال کننده : پالن ، ویز ویز ها روشن

 

اسم رمز غیرفعال کننده :  ویز ویز ها خاموش 

 

نوع جواهر : شانه سر به شکل زنبور 

 

مالک اصلی :  کلویی به مدت کم ولی به احتمال زیاد مالک بعدی آرور خواهد بود 



کاستوم عادی (عاشق این لباسم)


معجزه گر در حال تبدیل 


در حال اجرای قدرت (نیش زنبور)




خب امیدوارم تصاویر و اطلاعات مورد توجهتون واقع شده باشن . 

تا بررسی بعدی به من متصل بمونید .  

نظراتتون رو من می بینم و جواب میدم که خیلی هم با ارزشن برام . من رو از تظراتتون دریغ نکنید (تولو خدا) . 

نظرات 24 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 12:22

همهی شما دروق گویید دختر کفش دوزکی خارجی هستش و مننون از سازندهی فیلم خیلی خیلی عالیه

حالا من کی گفتم که ایرانیه

مرینت هم شنبه 12 فروردین 1402 ساعت 22:13

شما چه میگید من دختر کفشدوزکی هستم دختر کفشدوزکی هویتش رو لو نمیده

سارا حریری شنبه 11 تیر 1401 ساعت 17:24

عالییییییی بود ممنون

آرشا شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 19:53 http://(Z)

مالک بعدی زویی

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

کلویی سه‌شنبه 26 بهمن 1400 ساعت 02:57

ممنون خیلی عالی بودن

مرینت دوشنبه 22 آذر 1400 ساعت 14:15

سلام من مرینتمممم و خیلی دوستتون دارم

مبینا یکشنبه 7 شهریور 1400 ساعت 18:05

سلام مطالب عالی
عزیزم بعد کلویی خواهر ناتنی کلویی زویی صاحب معجزه گر زنبور میشه

آره درسته

نارنین پنج‌شنبه 17 تیر 1400 ساعت 14:59

خیلی مفید بود ولی یه سوال
اینکه میگی به من متصل بمونید رو از بانو وای فای وقتی الیا شرور شد برداشتی ؟

آره
چیز باحالیه

Handmade.helia99 دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 19:20

سلام وقت بخیر اطلاعاتتون‌ خیلی عالیه فقط زنبور ملکه
هویتش : (زویی به مدت کم) کلویی بورژوا

از این به بعد باید بنویسیم کلویی به مدت کم
صاحب اصلی الان زویی هست

کلویی جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 11:39 http://Myrntjf

من کلویام نه شما اعماق ها

شرمنده بانو کلویی

نیکا چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 21:16

آرور بعدی نیست شخصیت جدید میاد

آره و من حدس می زنم موهاش بلوند با یه حاله صورتی پر رنگ هست

دختر کفشدوزکی دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 09:06

من دختر کفشدوزکی ام کفشدوزک واقعی اما نباید کسی هویتم رو بدونه

آره آره می دونم

مرینت دوپنگ چنگ دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 11:20

سلام من واقعا دختر کفشدوزکی هستم

سلام منم واقعا نویسنده این وبلاگ هستم

پنج‌شنبه 14 اسفند 1399 ساعت 10:47 http://FHEHICHID

سلام من کلویی هستم

سلام منم زهرا هستم

پریماه سه‌شنبه 9 دی 1399 ساعت 14:17

سلام قشنگم ببین اگر میشه کل معجزه گر هارو بذار تمام تبدیل ها مثلا دختر کفشدوزکی روباه قرمز پشتلاک موش ببر خوک خرگوش سگ کلشونو بذار ممنون میشم عزیزم به هر حال قشنگ بود اینارم بذاری خیلی قشنگ میشه خداحافظ

یه فیلم دارم ازشون میزارمش اینجا
ممنون که گفتی

گلشیفته دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 13:24

من عاشق زنبورملکه هستم

منم خیلی دوسش دارم

مرینت جمعه 28 آذر 1399 ساعت 17:54

قشنگه

چشات قشنگ میبینه عزیزم

سید مبینا علیزاده یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 13:28

خیلی خوبه اما میشه مال اون یکی ها رو بزاری

اون یکی ها یعنی کدوم ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرینت پنج‌شنبه 3 مهر 1399 ساعت 21:50

اون موقع میگه پالن زنبور ملکه اماده

اصل انگلیسیش ویز ویزا ها روشن هستش

بانوی معجزه جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 17:26

Excellent job

your welcome

رقیه سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 23:37

دستت درد نکنه اتفاقا منم از معجزه گر زنبور خیلی خوشم میاد .

هم معجزه گر زنبور و هم کوامیش خیلی با حالن .

Lady bug سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 11:33

دیروز گذاشتی عزیزم

منظورت چیه ؟
چی رو اشتباه گذاشتم .
من وب رو هم نگاه کردم جایی مشکل نداشت

رزیتا سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 02:42

خیلی ممنون از اشتراک گذاری مطلب زیباتون

قابل شما رو ندارن من هم از به اشتراک گذاری اطلاعاتم لذت م برم

Lady bug دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 07:35

خیلی عالی بود ممنون

خواهش من از این بررسی ها خیلی لذت می برم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد