Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

بررسی ابر قهرمان ها !!! پشت لاک(z)

نام معجزه گر : لاک پشت 


نام مستعار مالک : پشت لاک (کاراپیس)


نام کوامی : ویز  


نام اسلحه : سپر

 

ابر قدرت : حفاظ (ایجاد سپر دفاعی )


اسم رمز فعال کننده : ویز ،لاک روشن 


اسم رمز غیرفعال کننده :  ویز، لاک خاموش 


نوع جواهر : دستبند لاک نشان 


مالک اصلی :  نینو 




این عکس کاستومشه (لباسش)



تصویر جواهر 



اینم یه شکار لحظه از زمان ابرقهرمانیش




خب امیدوارم تصاویر باب میل تون بوده باشه 


نظر بدید بگید چی کم داره تا بزارم (تریشی : کلتون رو میکنم اگه نظر ندید )


تا بررسی بعد به من متصل بمونید . بای بای بای 



نظرات 13 + ارسال نظر
Blank coat یکشنبه 19 شهریور 1402 ساعت 11:11

Hello. I am Kat Blanc. Take a picture of me. Don't be crushed..

غلط املایی زیاد داری برو کلاساتو دوباره بخون

دختر کفشدوزکی جمعه 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:54

اسم شروریت نینو چیه

نینو چندین بار شرور شد
یه بار راکتیر بود
یه بار بابلر یا حباب ساز بود

بی نام سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 ساعت 14:09 http://من وبسایت ندارم

عاشقتم

استاد فو شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 23:03

مالک اصلی معجزه گر لاک‌پشت استاد فو هستش مگه ندیدی وقتی مرینت به دیدن استاد فو میرفت ویز همش پیش استاد فو بود
و استاد فو معجزه گر لاک‌پشت رو دستش داشت.لطفا تو مالک معجزه گر اسم استاد فو هم بزنید(البته بعنوان صاحب معجزه گر

اسم کامل استاد فو "وانگ فو" هستش

می دونم چی میگی ولی اون فقط یه بار دیدیم ازش استفاده کرد

Artiman جمعه 28 آذر 1399 ساعت 16:09

خیلی ممنون فقط در قسمت زمر تبدیل مگه ویز ، لاک پدیدار

بله اما من ترجمه اصلی از دوبله انگلیسی رو گذاشتم
یعنی توی زبان انگلیسی اینو میگن

مرینت پنج‌شنبه 3 مهر 1399 ساعت 21:45

اونجا میگه ویز لاک پدیدار

بانوی معجزه سه‌شنبه 27 خرداد 1399 ساعت 17:11

you're welcome

بانوی معجزه جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 17:27

Excellent

Tanks to read it

پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 19:17

ممنون عالی بود عزیزم هیچ کم و کسری نداره
بی نقصه بانوی من(به قول کن نوآر)

خواهش شریک بی ریخت لیدی باگ

رقیه سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 23:38

عکسا از همه چی هست . ممنون که انقدر به فکر مایی عجقم

شصت پات نره تو چشمم .

رقیه شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 23:05

می گم این اطلاعات رو از کجا می آری خیلی باحالن
عکسا هم خیلی خوشکلن

اینا همه اسکرین شاتن که من جمع آوری کردم

لیدی مون شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 20:49

یه چیزی می گم ناراحت نشید لطفا
تریشی وجی من بود
یه اسم دیگه میشه براش بزاری؟
ممنون می شم بزاری

خب دید استفادش نمی کنی هی می زنیش اونم خسته شد اومد پیش من . تقصیر من چیه ؟

باشه می فرستمش ور دلت .
از عمد آوردمش که فراریش بدم . نگران نباش مال خودته .

Lady bug شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 17:25

عالی بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد