Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

قدرت های جدید(v)


سلام دوستان


مطمئنا همه ی شما میراکولر ها اون قسمتی رو که استاد فو معجون قدرت های جدید رو درست کرد یادتونه




هفت تا قدرت جدید که از دوتاش استفاده شده: قدرت دریایی و یخی


حتما اون دو قسمت رو دیدید و لازم به توضیح اضافه درباره اش نیست            هست؟


تو یه وب دیدم که چند تا نظریه راجع بهش نوشته شده بود که فکر کنم کار خود نویسنده نبود ولی به هر حال از نظر من یکم مسخره بودن و در واقع فقط تئورین    فوقش یکی دوتاشون درست از آب درمیاد







حالا من یه عکس از قدرت های جدید آوردم که احتمالا اکثرشون یجورایی درستن



وسطی که لیدی باگ خودمونه

کناراش هم قدرت های یخی و دریایی ان

یکبش هم قدرت آتیش هست که قطعیه و قبلا ازش عکس گذاشتم اما به احتمال زیاد پایین دست و پاهاشون مثل اینجا نارنجی نمیشه

حالا تو یکی دیگه اش هم بال داره و حتما میتونه پرواز کنه

یا مثلا دومی از سمت چپ یه حالت قدرت طبیعی چیزیه

اولی از سمت آخر هم دقیق نمیدونم اما ممکنه اون هم واسه جاهایی باشه که اکسیژن توش نیست یا...

راستی اونا هفت تا قدرت داشتن اما از اونجا که معلومه اینجا فقط شیش تاش هست

اینا رو خودم گفته ام و تئورین


این عکس رو خیلی وقت پیش داشتم ولی پاک شده بود




خوشتون اومد؟



امیدوارم جالب بوده باشه





راستی یادتونه چند تا عکس از اتفاقات انیمیشن lady bug and cat noir awakening گذاشته بودم؟

اون عکس ها دقیق دقیق نه ولی درست بودن اما ممکن هم هست که واسه انیمیشن نباشن و برای قسمت ویژه ی باشن

به احتمال زیاد قسمت ویژه ی میراکلس نیویورک که از سه قسمت ویژه ی فصل 4 هستش





کپی کاملا ممنوعه


به خدا اگه نظر ندید میخوام خبر ها رو تو مطلب رمزدار واسه کسانی که نظر میدن بزارم و رمزش رو فقط به اونا بگم


تنبل ها یه کامنت که چیزی ازتون کم نمیکنه؟    میکنه؟



گودبای


نظرات 13 + ارسال نظر
نیلای شنبه 13 دی 1399 ساعت 12:25

میشه یکم بیشتر از آون ابر کپی کار ها بذارین؟ من عاشقشونم فقط میخواستم چیزی بگم شما قسمتی که قرار بود لیدی و کت رازشان رو کنار آون یکی ابر قهرمان فاش کنن را نذاشتین بلز میگم عاشقشونم خواهش می کنم جواب بدین و نظراتم رو نشون بدین تا بال بیش از 3 نظر گذاشتم ولی هیچ کدوم رو ندیدین و نشون ندادین

چرا عزیزم گذاشتم
فقط شارل خودشو به اونها نشون نداده بود

نیلای شنبه 13 دی 1399 ساعت 10:08

سلام من عاشق عکس های شما هستم و میخوام چیزی بگم من از عکس های شما یه ویدیو درست کردم خیلی ببخشید اگه این کار من همون کپی کردن بوده قصدی نداشتم ولی البته من این ویدیو رو تو اینترنت نمیذارم خیآلتون راحت البته نمیتونم چون فقط ده سالمه حلی ببخشید اگه راضی نبودید بگید پاکش کنم☺

پاکش کنی بهتره عزیزم

..... پنج‌شنبه 1 آبان 1399 ساعت 11:06

عالی است

هلیا سه‌شنبه 8 مهر 1399 ساعت 14:52

دستت درد نکنه بابت کامنت هایی که میذاری همینطور عکس ها منظورم از کامنت این متن ها هست واقعا دستت درد نکنه

اوم... کامنت؟ به هر حال ممنون لطف داری

K پنج‌شنبه 27 شهریور 1399 ساعت 21:30

سلام واقعا تئوری ها و عکس هایی که مس زاری جالبن.

سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 23:49

مثل همیشه عالی
اگه وب،پیج یا سایت .... خوبی سراغ دارین به منم معرفی کنین ولی من از وبلاگ شما هم قدردانی می کنم چون مطالب خوبی رو می زاره

سلام مرسی ... نه نداریم

لیدی وبلاگ دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 22:24

خیلی عالی بود دمت گرم.:

ممنون عزیزم

رضا چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 15:44

شاید تبدیل با کفش اسکیت چرخ دار هم داشته باشه

هوم... شاید

بانوی معجزه جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 17:28

جذاب مثل همیشه

ههههه لطف داری

رقیه سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 23:39

عااااااااالی . مثل همیشه

مرسی عزیزم

زهرا رستگاری سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 18:32

واقعا جذاب

ممنون عزیزم

لیدی مون شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 10:06

خیلی باحال بود

میسی عزیزم

Lady bug شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 09:13

خیلی عالی بود ممنون که همیشه وقتی میای با خبر های مهم و خوب میای ممنون

خواهش میکنم از شما هم که نظر میدید ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد