Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

یه خبر ناراحت کننده(z)

سلام دوستان میراکلسی !!!

یادتون هست که گفتم می خوام عکس های محدودی که از کتاب معجزه آسا ها وجود داره رو براتون رمز گشایی کنم ؟ 

من امروز بعد از کلی دنگ و فنگ عکسارو پیدا کردم ولی متأسفانه معانی درستی ندارن به غیر از چند خط که اونها هم فقط نام ابر قهرمان هاست . 

معانی رو که رمز گشایی کردم از طریق اینترنت به فرانسوی و انگلیسی در آوردم ولی فایده نداشت هیپکدوم نبودن . حتی از مترجم چینی هم استفاده کردم اونجوری هم نبود . البته مال روباه رو فقط در آوردم که تنها معنی درستش کلمه ولپینا بود . 

خب امیدوارم من اشتباه کرده باشم و وانیا جون که می خواست معانی رو در بیاره از من موفق تر باشه . 

اگه خبری شد بهتون اطلاع می دم . 

پس تا بعد به من متصل بمونید .  بای

نظرات 6 + ارسال نظر
به تو چه پنج‌شنبه 21 بهمن 1400 ساعت 21:38

میگم میتونی برام عکس هارو بفرستی

s شنبه 1 آذر 1399 ساعت 09:04

واسه منم ترجمه هاش غلط در میاد

Anthony چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 23:55

اشکال نداره

ستایش‌ چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 16:11

رقیه سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 23:41

ای وای ؟
مشکل نداره . بزرگ میشی یادت می‌ره

کاش همین طوری باشه که تو میگی .

Lady bug جمعه 16 خرداد 1399 ساعت 20:40

عیبی نداره
ولی ممنون که به خاطر ما این کار رو کردی

خواهش می کنم . وظیفمه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد