Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

یه سوال ( میشه گفت نظر سنجی )(z)

سلام دوستان و نویسندگان میراکلسی من . 

یه سوال کوچولو ازتون داشتم . 

می خواستم بدونم با عکس های شکار لحظه ای موافقید . 

شکار لحظه : به معنای عکاسی از لحظات جذابی است که بیننده را بسیار شگفت زده می کند . 

خب با این حساب عکس شکار  لحظه دوست دارید ؟ ❤️ 

توی نظرات بهم بگید که از چه جاهایی دوست دارید اگه داشتم در اختیارتون می زارم . 

پس تا بعد به من متصل بمونید . 

نظرات 8 + ارسال نظر
رستا شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:49 http://4284888888888888

همونطور که تو گفتینوم زهرا جون بود اسم اصلی من رستا نیست چون نمی خوام هویتمو فاش کنم می گم ابن یه فیلمه جرمی گفته بهم و لیدی باگ که نمی خواد منو تو فیلم بزاره و می خواد الیا باشه و دیگه تو فیلم من نیستم ولی در واقع موجزه گر روباه برای منه

بله لایلا جان فهمیدیم مامان بزرگت بهت دادتش
نترس به کسی نمی گم

نگین حبیبی شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 11:42

زهرا جون تو گفتینوم بهت پیام دادم نگاه کن جواب من رو بده

جوابتو دادم عزیزم
فعلا هم آنلاین هستم تا ساعت 12 شب

نگین حبیبی سه‌شنبه 24 فروردین 1400 ساعت 14:02

حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما بگذار

لیدی نوار دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 13:55

بله خوبه من خودم هم شکار لحظه ای میگیرم

چه جالب

بانوی معجزه جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 13:44

حتما بزار خیلی قشنگه

رقیه سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 23:44

صد در صد موافقم . این جور عکسا واقعا یاد آور خاطرات قشنگیه

همین طوره

Lady bug جمعه 16 خرداد 1399 ساعت 22:43

بله من هر روز ۵ یا ۶ قسمت دارم نگاه میکنم با تمام جزئیات برای فینال
میشه زود تر بزاری ممنون

ممنون از اینکه شرکت کردید . چشم از شنبه شروع می کنم .

Ladybug جمعه 16 خرداد 1399 ساعت 12:53

اگه میشه میتونی پشت صحنه های فصل ۴
خبر های جالب با عکس
تازه چرا فینال رو نمیزاری

ببین عزیزم هر کسی اینجا یه کاری انجام میده . هر کاری که در توانشه .
بقیه کارایی که گفتی رو انجام دادن (دستشون هم درد نکنه) الان من کارایی که در توانمه رو انجام می دم .
حالا نگفتی ؟ بزارم یا نه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد