Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

بررسی ابر قهرمان ها (گربه سیاه)(z)

بی مقدمه میرم سراغ شخصیت با مزه فیلم .

نام معجزه گر :  گربه 

نام مستعار مالک : گربه سیاه (cat noir) 

نام کوامی :  پلگ (plagg)

نام اسلحه : میله فلزی 

قدرت :  پنجه برنده (قدرت نابودی هر چیزی که به آن دست بزند) 

اسم رمز فعال کننده :  پلگ خنجر ها بیرون (تبدیل گربه ای ) 

اسم رمز خاموش کننده : پلگ ، خنجر ها داخل 

نوع جواهر : حلقه 

نام اصلی مالک : آدرین آگرست 



لباس عادی کت نویر 



کت نویر  یخی  (خدایی قبول دارین این کاستومش خیلی مسخرس؟؟؟)


(متأسفانه تصویری از گربه آبی در دسترس ندارم )


تصویر از معجزه آسا 



این هم از پلگ لیشر (پلگ یخی) که افزایش قدرت پیدا کرده 



 که افزایش قدرت پیدا کرده 

گفته باشم من بازم نظر می خواما 

دارم جدی میگم نظر بدید . دلخوشی ما نویسنده های وب توی این اوضاع کرونا همین نظرات انرژی دهنده شماست . 

نظرات 20 + ارسال نظر
پرنویا سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 18:35

ببخشید ولی دلیل نمیشه از کت نوار یخی خوشت نمیاد بگی مسخرس تو معرفیتو بکن برو لازم نیس دربارشون نظر بدی

شما به بزرگی خودت ببخش جوون بودم یه چیزی گفتم

مرینت و آدرین پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 ساعت 20:49

مرینت دوپن چنگ
آدرین اگرست
مرینت دوپن چنگ
آدرین اگرست
مرینت عاشق آدرین هست
آدرین عاشق مرینت هست
مرینت خوشتیپه
: آدرین خوشتیپ
من از مرینت و آدرین راضیم و از میراکس راضیم
مرینت و آدرین دوستامون دارم الهی همیشه زنده باشید

یگانه دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 20:36 http://@g.dar

عالیه من عاشق لیدی باگ وکنتوارم

آرشا شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 19:56 http://(Z)

من عاشق پلگ هستم

Gada mainkraft جمعه 27 اسفند 1400 ساعت 19:30

سلام اول اسم را میخواستم بدونم من ۱۲ سالمه
۲:تا جایی که من میدونم کلویی مالک اصلی زنبور
۳:اسم کوآمی گربه ی سیاه پلگ است و۴:لطفا بقیه هم بزار مثل گاو یا پلنگ بنفش ممنون

خواهر کلویی که توی فصل چهار اومدصاحب اصلی میراکلس زنبوره
فعلا که از ااعتماد لیدی باگ سوء استفاده شد و همه میراکلس ها ازش گرفته شدن
تا تابستون هم که باید برای قسمت های جدید صبر کنیم
گزینه سه درسته
گزینه چهار هم در دست بررسیه

فاطی جمعه 7 آبان 1400 ساعت 17:22

لیدی نوار دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 14:01 http://۲۹

من سعی میکنم نظر بدم و اینکه من همه چیز رو راجب میراکلس می‌دونم از اون طرف دارای پر و پا قرصم
و خوشم میاد توی این سایت ها بگردم و اینجا هم خیلی خوبه
راستی دقت کردین تو قسمت حشره کش و نامرئی استاد فو هیچ نقش خاصی نداره ولی وقتی ژان پادریک (خدمتکار کلو) داشت تعریف میکرد چی شد که سابرینا ناراحت شد استاد فو یا همون مستر فو اون گوشه نشسته بود
آفرین میراکولر ها ادامه بدید

آره اینی که میگی خیلی عکساش در اومده ولی تئوری خاصی در بارش نیموده بیرون

محمد حسین هاشمی شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 15:22

محمد صالحی جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 16:22 http://juyjcng

نیکا احمدوند یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 16:23

عالی خیلی خوب بود به کارت ادامه بده

امیر حسین صالحی هیکویی یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 10:54 http://6025

حلقه گریه سیاه

Marinette پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 12:27

اگه تونستی از معجزه گر خوک هم بزار

بعد از اینکه هر معجزه گر توی خود انیمیشن به طور رسمی رونمایی شد اطلاعات کاملشو می زارم

زنبور ملکه یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 13:56

عزیزم می گه پنجه ها داخل
بازم ممنون

آره اون موقع این رو شنیده بودم

النا سه‌شنبه 8 مهر 1399 ساعت 17:21

سلام عالیییییییی
میشه درمورد طاووس هم بزاری؟

همرو گذاشتم برو ببین

بانوی معجزه پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 ساعت 02:49

اگه بخوای 1548 تا عکس از لیدی باگ رو برات میفرستم
ولی کجا بفرسم عزیزم؟؟؟

وانیا: خب... تو همین اینترنت بزن سایت آپلود عکس چندین تا سایت میاره عکستو آپلود کن و آدرسش رو تو نظرات بفرست
زهرا :اگه واتساپ یا تلگرام داری هم میشه یه کاریش کرد.

بانوی معجزه جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 12:11

عالی عالیییییییییییی

پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 19:20

عالیه یه چیزی بهتون بگم حالا خودنمایی نباشه
ولی من 1548 تا عکس از میراکلس دارم از آلیا مرینت و...

قربون دستت میشه 1547تاش رو برای من بفرستی ؟

رقیه سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 23:45

واااای ممنون زهرا جون . گربه سیاه شخصیت کراش منه . خیلی دوسش دارم .

منم گربه سیاه رو خیلی دوست دارم . نمی دونم مرینت چی توی آدرین دیده که انقدر دوسش داره .

Ladybug پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 16:01

خیلی خوب بود ممنون از شما

خواهش میشه عزیزم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد