Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

بررسی ابر قهرمان ها (دختر کفشدوزکی)(z)

نام معجزه گر :  کفشدوزک 

نام مستعار مالک :  دختر کقشدوزکی (lady bug)

نام کوامی :  تیکی (tikki)

نام اسلحه :  یویو (با سیم نا محدود و غیر قابل شکستن)

قدرت :  گردونه خوش شانسی (lucky charm )

اسم رمز  فعال کننده : تیکی خال ها روشن 

 اسم رمز  غیر فعال کننده : تیکی خال ها خاموش

نوع جواهر :  گوشواره 

نام اصلی مالک : مرینت دوپن چنگ 

این هم عکس عادیشه    (پایینی)

ب   این هم لیدی باگ دریاییه (پایینیه)


ا






این یکی هم لیدی باگ یخیه 




عکس از معجزه آسا (خدایی اسکرین شات گرفتن از این معجزه آسا خیلی سخت بود . قدر این عکس رو بدونید)



این هم تیکیه یخیه که افزایش قدرت پیدا کرده 


خب امیدوارم به دردتون خورده باشه  .  پس تا بررسی بعد به من متصل بمونید . 

اوه راستی یادم رفتا : نظر بدید و گرنه بعدی رو براتون نمی زارم (کت نویر رو می گم)

نظرات 56 + ارسال نظر
مونارک سه‌شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 10:31

هر کی میخواد بگه من تمام اطلاعات میراکلس از کت نوار تا مینتوراکس دارم تبدیل شدن تا قدرت .هرمی خواست بگه

H سه‌شنبه 22 فروردین 1402 ساعت 12:48

پس اژدها چی میشه؟؟؟؟
بدجنس:

حوصله نداشتم بزارم

فاطمه پورحسین سه‌شنبه 16 اسفند 1401 ساعت 19:58

آفرین گچ

زهرا غلامی محمود آبادی پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 14:29

سلام من چندتا اطلاعات دارم برات میزارم:
نام معجزه گر:بز
نام مستعار مالک:کاپریکید
نام کوامی:زیگی
ابرقدرت:ساختن
نوع جواهر:گل سر
اسلحه:قلمو
نام اصلی مالک:ناتانائیل
--------------------------------------------------------------------------------------------نام معجزه گر:خروس
نام مستعار مالک:خروس شجاع
نام کوامی:اوریکو
ابرقدرت:انرژی زیاد
نوع جواهر:انگشتر شست
نام اصلی مالک:مارک
--------------------------------------------------------------------------------------------نام معجزه گر:سگ
نام مستعار مالک:خانم شکارچی
نام کوامی:بارک
اسلحه:قلاده
ابرقدرت:بازگردانی
نوع جواهر:گردنبند یقه
نام اصلی مالک:سابرینا
--------------------------------------------------------------------------------------------نام معجزه گر:گاو
نام مستعار مالک:مینوتور آکس
نام کوامی:استامپ
اسلحه:پتک(چکش)
ابرقدرت:مقاومت
نوع جواهر:حلقه بینی
نام اصلی مالک:ایوان

پارمیس چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت 15:13

عالی عالی خیلی عالی بود بازم بزار

آرشا شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 19:40 http://(Z)

من خیلی از پیج تو خوشم میاد لطفا بقیه قهرمان ها رو هم بزار مثل کاپریکید

خوشحالم که از وبلاگمون راضی هستید
چشم وقتم آزاد بشه می زارم

Gada mainkraft جمعه 27 اسفند 1400 ساعت 19:40

خیلی مرین احمقه چون لوکا مرینت را دوست داره مرینت ادرین را ادرین دختر کفشدوزکی که بازم میشه مرینت ولی میشه گفت تقریبا مرینت هم لوکا را دوست داره هم لوکا را من خیلی دوست دارم مرینت و ادرین با هم ازدواج کنم تو چی یا فقط خودشون دو تا شخصیت هم دیگه را بفهمن نه

حرفت درسته ولی خیلی پیچوندیش

Gada mainkraft جمعه 27 اسفند 1400 ساعت 19:33

راستی اسمت چیه بعد میگه پنجه ها داخل

اسم کوامی رو میگن بعد کلمه رمز
اسم کوامی پلگ هست پس میشه پلگ پنجه داخل

میراکلس لیدی باگ چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت 11:06

یه سوال جمله تبدیل مار اینه سس پوست مار منو بپوشون؟؟؟

نمی دونم والا خیلی ناجوره کلماتش منم معنیشونو نمی دونم به دوبله فارسی هم نمی شه اعتماد کرد

نیکی دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت 01:51


سلام با تشکر از شما هرجا هستید سالم باشید
کار شما فوق‌العاده است
ولی این ها رو شاید خیلی ها بدونن منظورم از جمله تبدیل مرینت تا مثال معجزه گر خوک
اگه بتونید جمله تبدیل معجزه گر سگ،خروس،گاو،بز،ببر،
رو بزارید ممنون میشم

زهرا غلامی محمود آبادی شنبه 2 بهمن 1400 ساعت 17:41

عالی است ولی پرینتر من سیاه و سفید است من نمی توانم کتاب معجزه آسا ها را درست کنم!

پرینتر منم سیاه و سفیده
من خودم دستی نقاشی هاشو می کشم و نوشته هاشو وارد می کنم

من یک درخواست دارم جمعه 10 دی 1400 ساعت 20:08

آقا تو رو خدا ببر بنفش رو لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً

امیر ارسلان چهارشنبه 8 دی 1400 ساعت 23:06

جولیکا هم به ببر بنفش تبدیل شده

ارتین جمعه 19 آذر 1400 ساعت 20:24

اگه میشه ساخت وبلاگم تو وبلاگتون بگین راستی چجوری میتونیم توی اینترنت عکس بزاریم لطفاً بگید ش این سوال رو میخواستم ببینم چطوری وارد وبلاگ درست کنم یا عکسی رو توی اینترنت بزارم

ارتین جمعه 19 آذر 1400 ساعت 20:22

عالی عالی لطفاً عکس بیشتر هم بذارید واقعا دست سازنده این وبلاگ درد نکنه خیلی کمکم کرد من کل نقاشی های فصل ۴ لیدی باگ ۳ و ۲ و ۱ رو کشیدم حتی و کوامی هاشونم کشیدم معجزه گر ها هم فقط بعضیا شون رو درست کردم واقعا ممنون که عکس این معجزه را اسمشو میذاره توی وبلاگتون

ارتین جمعه 19 آذر 1400 ساعت 12:37

اگه میشه معجزگر های دیگه هم بزارید ممنون خیلی کمکم کدین آخه تو اینترنت هرچی گشتم پیدا نکردم ولی سایت شما رو دیدم و دیدم که شما اسم ابر قهرمانان میراکلس لیدی باگ رو میزارین خیلی خوشم اومد واقعا ممنونم

یک دوست سه‌شنبه 9 آذر 1400 ساعت 09:37

سلام من از سایت خیلی خوشم میاد ولی چند وقته هیچ فعالیتی انجام نمیدی الان ابر قهرمان ببر به میراکلس اضافه شد و قرار است ابر قهرمان گاو و خروس

کلا ول کرده بودم
الان بزور اطلاعاتمو پیدا کردم و اومدم توی بخش مدیریت سایت
الانم که امتحاناتمه کلا بی خیال بودم ولی عذاب وجدان ولم نمی کرد

یکشنبه 7 آذر 1400 ساعت 12:56 http://۴۲۲۵۱

سلام رنا روژ هم یخی شو داره بعد دختر کفشدوزکی میگه تیکی دختر کفشدوزکی آماده نه خال ها روشن اسم ارباب شرارت هم حاک ماث هست و خیلی اشتباه های دیگه

عزیزم شما اون ترجمه فارسی رو نگاه می کنی ولی من طبق صدا گزاری اصلی ترجمه می کنم
توی ترجمه فارسی حتی روز ولنتاین رو کرده بودن روز همکلاسی
تا این حد افتضاح بود
آخه دختر کفشدوزکی آماده چه معنی داره بخدا

دختر کفشدوزکی سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 23:54

عالیه مرسی از مطالب هاتون

کاراپیس جمعه 26 شهریور 1400 ساعت 15:45

Wayss Shell on

کراپیس جمعه 26 شهریور 1400 ساعت 15:42

ممنون خودم پیدا کردم noroo dark wings rise

کاراپیس پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 11:59

میشه بگید جمله ی تبدیل کاراپیس به انگلیسی چه میشه و همین طور ارباب انگلیسی چی میشه با تشکر

انگلیسیش رو بلد نیستم بنویسم ولی ترجمه میشه کاوکی نعل ها رو بکوب
و نورا بال های تاریکی رو برخیزان

ببر چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 16:01

بزن فصل 4 قسمت 12 زیرنویس فارسی میاد بالا

ببر جمعه 5 شهریور 1400 ساعت 21:21

من می دونم قرت و رمز فعال کننده معجزه گر ببر چیه ونمیدونم کدام قسمت.

آرش یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 19:48

معجزه گر ببر داخل فصل 4 قسمت 15 است یا نه

توی فصل چهار گذاشته شده می تونی بری ببینی

زهرا دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 16:46

میگم چقدرکاستوم لیدی با گ دریایی هم مسخرست

میراکلس پولی موس یکشنبه 3 مرداد 1400 ساعت 09:33

لطفاً موش رو یک بار دیگر بزار چون قدرت میلن یا پولی موس با قدرت مرینت یا مولتی موس فرق دارد
ممنون

تو رو خدا پولی موس رو بزار شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 17:44

تو رو خدا پولی موس رو بزار
لطفاً::

پولی موس شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 17:25

سلام ممنون از زحماتت اگه میشه لطفاً موش رو یک بار دیگه بزار چون قدرت میلن یا پولی موس با قدرت مرینت یا مولتی موس فرق داره
ممنون

هلنا سه‌شنبه 15 تیر 1400 ساعت 14:58 http://WWW.MIRAKS

سلام یهنی من که خیلی خوشم اومد ترو خدا اگه هر چه قدر از میراکس لیدی باگ اطلاعات داری بزار ومن یک دوست دارم مامانش نمی زاره دنبال این جور چیزا باشه یعنی همین لیدی باگ رو دوستم بخاطره مامانش دنبال نمی کنه من براش کتاب میراکس درست کردم و هین اطلاعات رو نوشتم بهش دادم بخونه من که عاشقه سایتت شدم اگه میشه اگه هنوز یکم از میراکس اطلاعات داری بگو ممنون عالییییییی

من هر چی داشته باشم می زارم
الانم دیگه اطلاعاتی که باید بدونید همش توی وبلاگ هست

امیر محمد صفری حاضر شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 17:11

بابا دست سازندش درد نکنه. اینا خیلی خوبن. من عکس معجزه گر ها و صاحباشون رو دانلود کردم و پرینتشونو دراوردم. و اگه خدا بخاد دارم کتاب معجزه گر ها رو درست میکنم. خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دست سازندش درد نکنه. خیلی ممنون سازنده❤️❤️

منم کتاب معجزه گر ها رو دارم
ولی عکسارو خودم نقاشی می کنم
همش کار دست خودمه

فاطمه دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 15:46

سلام خیلی عالیه من خیلی بدردم میخوره لطفا از همه ی معجزه گر ها اطلاعات بزارید مثل معجزه گر بز ، گاو میش ، ببر و...
ممنونم

معمولا می زارم وقتی که لیدی باگ از اون معجزه گر استفاده بکنه من اطلاعاتش رو کامل می کنم و می زارمش

میراکلس پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1400 ساعت 13:14

عالی عالی عالی عالی ولی لطفاً میراکلس خوک هم بگو فصل ۴امده وبه رز میراکلس خوک رودادن من همه چیزش میدونم به جز سلاحش و
جمله ی فعال کننده اون:

چون هنوز زیرنویسش نیومده نمی شه اینا رو فهمید
وقتی کامل اینا رو داد پستشو می زارم

میراکلس پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1400 ساعت 13:06

عالی ولی ای کاش پیگلا رو هم بزاری منظورم رز است که بهش میراکلس دادن

قراره بزارم ولی باید اطلاعات کاملشو داشته باشم به علاوه تصاویر با کیفیت

آرین پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1400 ساعت 00:51

عالی عالی

عسل چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:42

خیلی عالی بود ولی معجزه گر بز نداشت

حالا یا بز یا بزغاله یا گاومیش یا قوچ
کلا از اون چهار پایانه که چوپان میبره به صحرا برای چریدن

املی سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 17:19

خیلی عالی بود خیلی هم بدرد خورد

گربه سیاه سه‌شنبه 10 فروردین 1400 ساعت 14:39

کارت خوبه ولی اسمه کوامی گربه سیا بلک هست

مرینت یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 20:14

عالی بود . خیلی ممنون

hog moth پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 15:47

عالی بود دمت گرم

Merinette سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 09:50

مرینت دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 17:04

بگو اسم دختر کفشدوزکی یخی چیه؟

نمی دونم والا معمولا همون کفشدوزک صداش کردن چیزی یادم نمیاد

لیدی نوار دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 14:03 http://۲۹

عالی بود ادامه بده

یک مهمان نظر دهنده پنج‌شنبه 7 اسفند 1399 ساعت 14:18

سلام عالی بودن ولی خیلی وقته سایتت فعالیتی نداشته

مریم چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 19:38

عالی بود

مهلا سه‌شنبه 5 اسفند 1399 ساعت 19:22

عکس های بیشتری در سایتت بزار❤

امیر محمد جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 19:47

سلاح
اسم میراکلس طاووس دوسو است
جمله ی فعال کننده کت نوار اینه
پلگ پنجه ها بیرون
لطفا اطلاعات عقاب را هم بزار

میرکیلس یکشنبه 28 دی 1399 ساعت 18:32

واقعا قشنگه ولی می تونه بهتر بشه

لیدی باگ شنبه 27 دی 1399 ساعت 14:38 http://من وبسایت ندارم

جون لیدی باگ بازم بزار:گریه گریه

لیدی باگ جمعه 26 دی 1399 ساعت 20:47 http://من وبسایت ندارم

عالی خیلی بہ درد خورد فقط بیشتر بزارین لطفا

مرینت پنج‌شنبه 22 آبان 1399 ساعت 13:37

من عاشق آدرین اگراست هستم پس درباره آدرین هم بزار لطفا

چشم . سعی می کنم براش یه چیزایی پیدا کنم بزارم

زنبور ملکه یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 13:58

خوبببببببببببب

بانوی معجزه جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 12:12

ممنون ازتون عالی هستش

پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 19:22

خیلی قشنگ بود ممنون ولی من خودم همیناره دارم تازه بیشتر از اینا

آره ولی بعضی ها ندارن
سعی می کنم چیزای بیشتری هم بزارم

رقیه سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 23:46

چه عکسای جامعی ؟
خیلی حال کردم .

ممنون . اسکرین شات ها از بهترین لحظات فیلم

Ladybug پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 10:02

عالی بود ممنون از شما


میشه باز هم یزارین

صد البته . جز برنامه هامه . هر روز یکی رو میزارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد