Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

رمزهای باحال(v)


یه چیز یافتم

یه عکس که خیلی ازش خوشم اومد 


اون کتاب نگهبانان معجزه گرها بود ها     متن و چیز میزای اون رمزی نوشته شده بود  


الان هم یه عکس پیدا کردم که با اون میتونیم رمز کتاب رو پیدا کنیم XD


یه زبون مثل کد مورسه که فکر کنم زبون نگهبانی و تو اون کتاب با همین زبون نوشته شده


همون کتابی که آدرین از تو کمد باباش پیدا کرد


بریم ببینیم





شاید واسه خیلیا جذاب نباشه ولی از نظر من خیلی هم خفنه



من که میخوام حفظش کنم و این زبون نوشتن رو یاد بگیرم



جالب بود نه؟



گودبای

نظرات 9 + ارسال نظر
M دوشنبه 12 تیر 1402 ساعت 09:41

این ترجمه اشتباه است

لیدی نوار دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 14:07 http://۲۹

سلام مثل قبل عالی
واسه من جالب بود

میراکولری یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 16:38

اگه اشکالی نداره من چند تا از پست هات تو کپی میکنم با متناش

لینک وبلاگتو بده بعد بردار

یاسمن سه‌شنبه 15 مهر 1399 ساعت 14:44

به نظر من که باحالن

همینطوره

رقیه سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 23:47

چه باحال حتما نتایج تحقیقاتت رو توی یه پست برامون بزار .

بله چشم رمز ها خیلی درست در نمیان

رزیتا سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 03:01

سلام
مرسی
بعضی ها رو رمز گشاهی کردم !!
عموما چیز زیادی نفهمیدم !!
همشون گفته هایی درباره ی ابر قهرمان ها بودن مثل ایمشون و اینا !!ولی خب جالب بود !!
یه چیزایی دست گیرم شد !!

خواهش بله همینطوره مرسی برای نظر

زهرا رستگاری پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 15:27

برای دیدن صفحات کتاب به قسمت آخر فصل 1
و قسمت اول فصل 2 مراجعه کنید .

مرسی ولی خیلی واضح نیست

زهرا رستگاری چهارشنبه 14 خرداد 1399 ساعت 16:33

منم اینو داشتم . خیلی با حاله ولی هنو وقت نکردم رمز گشاییش کنم . اگه وقت کردم ترجمش رو می زارم .

امممم.... آره خب . آخه من کتاب رو ندارم که بخوام رمزگشاییش کنم

Lady bug چهارشنبه 14 خرداد 1399 ساعت 15:15

خیلی جالبه

آره مرسی بابت نظر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد