Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عکس های جذاب و مهم (خبر)(v)


سلام دوستان


خیلی وقت بود خبر و پست درست و حسابی نزاشته بودم


مهتا خیلی وقت پیش ها یه عکس از قدرت های جدید و مختلف لیدی باگ فرستاده بود اما الان پاک شده


اون عکس ها لیدی باگ با بال های پروانه ای ، قدرت آتیشی و... بودن


خب حالا میخوام از لیدی باگ با قدرت آتیشی عکس بزارم


خیلی باحاله


وایییی


اول گفتم شاید اینا خیلی واقعی نباشن اما بعدش...


این عکس رو تو پست خود جرمی یافتم و فهمیدم کاملا واقعین



حالا بریم سراغ قسمت ویژه ی میراکلس شانگهای یا همون افسانه ی چینی


اینجا کشور چینه؟   البته فکر کنم ایجا همون معبدیه که آتیش گرفت و خیلی از وسایلای مربوط به معجزه گر و... توش سوخت ولی دوباره اونجا ظاهر شد

اون معبد تو چین بود؟



این هم لباسای جدید


گفته بودم که قراره لباساشون عوض بشه


حالا لیدی باگ الان و آینده

 

اگه نگفته بودم که مرینت میخواد موهاشو کوتاه کنه الان میگم


البته این که قراره لباس کت نوار زنگوله نداشته باشه و رنگ سیاه تو لباس های لیدی باگ زیاد بشه و رنگ لباس هاک ماث یکم آبی نفتی بشه و یه عینک شیشه ای به سبک شرورانه داشته باشه قطعین اما این دوتا عکس احتمالی ان



و حالا...

یه عکس دیگه از انیمیشن 1ساعت و 48دقیقه ای میراکلس (lady bug and cat noir awakening)


خخخخخ  جالبه   کت نوار رو نگاه کنید




دوستان عزیز کپی کلا ممنوعه مخصوصا از عکس های کمیاب و خبرها




خیلی وقت بود که من عکس تفریحی و خوشگل نزاشته بودم

پس به جز اینا بازم میزارم   همین الان


برای دیدن بقیه ی عکس ها بپرید ادامه مطلب



 

 


ادیت من از مولتی موس (کلشو خودم کشیدم)


مرینت/لیدی باگ و آدرین/کت نوار


قشنگه


نازیییی   کوامی ها


عکس مولتی موس 


خیلی باحاله


مستر باگ و لیدی نوار 

(از تیب مستر باگ بدم میاد و لباسش بهش نمیاد اما لیدی نوار خیلی خوشگله9




خب دیگه تموم شدن


یعنی دیگه نمیتونم بیشتر از این بزارم   حوصله ندارم



کپی ممنوعه (فقط با اونایی هستم که کل وبلاگشون کپیه)



ولی من واقعا ناراحتم از بعضی ها که میان تو وب ، از مطالبش بهره میبرن ولی یه نظر کوچولو نمیدن


راستی اونایی که تو نظرسنجی ها میگن افتضاح و اینا   نویسنده ها ناراحت میشن اینکارو میکنید (خودم هم ناراحت میشم ها)



کامنت فراموش نشه 


بای





نظرات 35 + ارسال نظر
پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 ساعت 21:32

عالی بود

عسل شنبه 6 شهریور 1400 ساعت 15:52

عالی بود

مهرسا جمعه 10 اردیبهشت 1400 ساعت 10:46

سلام سلام
چطوری مشه نویسنده شد

به گفتینوی من بیایدتا درموردش با هم صحبت کنیم

آسنا شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 10:34

سلام خیلی عالی بو.❤❤❤❤❤و اگه میشه لطفا به من یکی یاد بده که چجوری توی گوگل مثل این مطلبی که شما گذاشتید به من یاد بدین

مطلب گذاری توی اینتر نت نیازمند وبلاگ هست
برید این عبارت رو جستجو کنین تا براتون بیاره بالا
"چگونه وبلاگ بسازیم"

عشق طوفانی چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 20:40

خیلی عالی بود فقط ای کاش بیشتر در مورد فصل چهار پست میزاشتید و چطوری میتونم داخل اینستا دنبالتون کنم؟

ما اینستا نداریم متاسفانه

ناشناس دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 17:39

ممنون خیلی خوب بود

خواهش می کنم

دوستان جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 10:59

خیلی جالبه من میگم یکی از بهترین سایتا یه سوال منئمی خوام بگم این وبلاگ دوتا هست اخه جاهای دیگه هم دیدم شبیه این وبلاگ:واینکه تو اونیکی سایت چندتا از این عکس هام بود و لطفا جوابمو بده اگه لایک داره لایکو بدید::

خیلی دوست دارم جوابتو بدم ولی هیچی از حرفاتو نفهمیدم

LORD SHAHIN شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 17:36

سلام

ترانه چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 01:44

خیلی ممنون عالی بودن تشکر

لیدی نوار پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 01:15 http://@Sayeh1390

عکسات همچیت خیلی خوبه اگر میشه عکس بیشتر بزار

مرینت دوپن چنگ شنبه 27 دی 1399 ساعت 21:20

خیلی ممنونم خوب بودند ولی از اینا اطلاع داشتم تو سایتای دیگه. ولی بازم متشکرم اطلاعاتم بیشتر شد.

مهتاب چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 12:11

قشنگ بودن عاااالللییی

فریماه یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 10:43

خیلی قشنگ بود ❤❤❤❤

نازنین یکشنبه 7 دی 1399 ساعت 11:50 http://qazwsxcv.blogfa.com/

ممنون عالی بود

خواهش

آنا سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 10:45

خیلی بد هستش ما صد بار اینا رو دیدم تو وبسایت های دیگخ:عصبانی

فوق العاده یکشنبه 16 آذر 1399 ساعت 09:44

:

:) شنبه 15 آذر 1399 ساعت 12:28

ناشناس؟ پنج‌شنبه 13 آذر 1399 ساعت 16:32

خیلی ممنون عالی بود

آرام پنج‌شنبه 6 آذر 1399 ساعت 19:08

مرسی بعضی از عکسا تکراری بود ولی اگه میشه اطلاعات از فصل چهار اگه میتونید بیشتر بزارید چون وبلاگتون واقعا خوبه

اگه بتونیم حتما

کت‌نوار پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 02:23

عکس‌ها‌قشنگه‌عاشقشم

روشنک شنبه 24 آبان 1399 ساعت 00:51

عالی

مونا سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:34

کت نوار/مرینت یکشنبه 18 آبان 1399 ساعت 01:02

اینجاانگارهمش داری به کت نوارتوحین میشه

GHAZAL دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت 18:06

عالی بود.
ممنون
لطفاَ بیشتر بگذارید

هستی دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت 03:29

عالییییی خیلی باحال بود دمت گرممم وای لباسهای لیدی باگ و کت نوار که قرار بود تغییر کنه لباس کت نوار زشت شده

صدف یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 13:34

خیلی عکس ها کفیت نداشت عزیزم

باران دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 12:33

عسل جمعه 2 آبان 1399 ساعت 14:13

Samin یکشنبه 20 مهر 1399 ساعت 12:22

عالی بودن....

فاطمه شنبه 12 مهر 1399 ساعت 18:28

بییییییی نظیییییر بودن اونقدر که دست و پام رو گم کردم

ممنون ممنون ممنون ممنون

اسما جمعه 11 مهر 1399 ساعت 11:53

عالیه

مرسی

Lady bug پنج‌شنبه 20 شهریور 1399 ساعت 11:43

خیلی قشنگ بودن ممنون

لطف داری

رزیتا سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 03:12

سلام !!
بسیار زیبا و مهیج !!
با تشکر از اشتراک گذاری این مطلب !!

ممنون و خواهش

Cat Noir شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 16:38

خبر هات عالی بود اون عکس لیدی باگ و کت نوار هست که زیرش نوشتی لیدی باگ/مرینت/ادرین/کت نوار
نمیدونم فهمیدی کدومو میگم یا نه اما اون کت نوارش اگه بری توی شناسنامه ی من توی وب عکس کت نواره روی شناسناممه خیلی هم باهاله

ممنون آره دیدمش

Lady bug شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 11:03

خبر هات عالی بود اون قسمت ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه ای کی میاد

مرسی در واقع انیمیشن واسه سال 2021 هستش (زمان دقیقش معلوم نیست) و یه سال دیگه میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد