Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

رمان یک ایر کپی کار پارت اول چطوره ؟(z)

خب باید بگم که برای نوشتنش کمر واسم نموند اما اگه شما کاربرا و بازدید کننده های عزیز از این رمان خوشتون اومده باشه توی نظرات به من بگید تا با انرژی که از نظراتتونم می گیرم ادامش رو بنویسم . 

راستی این قسمت لیدی باگ و کت نوار نداشت اما این دختر در قسمت بعد با اونها آشنا میشه و در آخر هم همه چی به خوبی و خوشی تمام میشه . پس اگه این قسمت کمی متفاوت بود من رو ببخشید . دفعه بعد جبران می کنم . 

پس تا پارت بعد به من متصل بمونید . 

دوستون دارم بای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد