Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عشق پنهان 5(c)

عشق پنهان

فصل5

ریفلکدال:یه هدیه برای عکستون دارم


و بعد به طرف همه شلیک میکنه

ادرین و مرینت میرن پشت ماشین قایم بشن

ادرین:برو تو ماشین

مرینت:پس تو چی؟

ادرین:برو بانوی من .من چیزیم نمیشه

مرینت:من بدون تو جایی نمیرم

بعد همینجوری به هم زل زده بودن و اصلا حواسشون نبود که ریفلکدال مرینت رو شبیه خودش میکنه و بعد ماشین رو برمیداره و پرت میکنه و بعد ادرین رو شبیه خودش میکنه.تیکی و پلک هم معجزه گر هاشون رو برمیدارن و میرن صاحباشون رو پیدا کنن اما مرینت پلک رو میبینه

پلک:مرینت همین جا بمون الان میرم میگم تیکی بیاد

مرینت:نه صبر کن وقت نداریم

و بعد مرینت معجزه گر کت نوار رو برمیداره و تبدیل به لیدی نوار( دختر گربه ای )میشه و همین که تیکی هم معجزه گر خودش رو پیدا میکنه ادرین میاد سمت ماشین تا پلک رو پیدا کنه بعد تیکی میبینه ادرین داره میاد سریع فرار میکنه تا مرینت رو پیدا کنه اما همین که میبینه مرینت گربه شده برمیگرده پیش ادرین و...

تیکی:تو کت نواری؟

ادرین:اره.اونی که اونجاس لیدی باگه؟

تیکی :یکم میراکلسا قاتی شده

و بعد معجزه گر خودش رو میده به ادرین و اونم تبدیل میشه به مستر باگ(پسر کفشدوزکی)

مستر باگ:سلام بانوی من انگار امروز قسمت راحت به شما افتاده

لیدی نوار:اینقدر مسخره بازی درنیار و از یویوت به انوان سپر استفاده

مستر باگ:باشه ولی میبینی من چه بد شانسم

o_Oلیدی نوار:چی؟

مستر باگ:باید اکوما بگیرم ولی جا یکی دوتا

لیدی نوار:نه یه اکوما و یه اموک

بعد اونا از برج ایفل بالا میرن

مستر باگ:اگه گردونه ی خوش شانسی بهم یه اینه بده میتونم لیزرش رو به خودش بازتاب کنم

لیدی نوار:گردونه ی خوش شانسی اون چیزی که میخای رو بهت نمیده

مستر باگ:حالا میبینی...گردونه ی خوش شانسی!

و اون یه اینه میده

 من بعدا حصاب تیکی رو میرسمo.Oلیدی نوار:

مستر باگ:انگار کوامیت منو بیشتر دوست داره

لیدی نوار:حالا نوبت منه...پنجه ی برنده

و میره میزنه به ریفلکدال رو میگیره و میاره بیرون و اکوماش رو میگیره بعد میره پیش لیدی نوار و...

مستر باگ:لیدی نوار.من نمیدونم باید با این اینه چیکار کنم

لیدی نوار:اون دریچه ی پشت سرش رو ببین

و بعد میرن روی سرش و با لبه ی اینه اون درچه رو باز میکننو اون گیره سر رو میشکنن و اموک رو هم میگیرن و...

مسترباگ:کفشدوزک معجزه اسا!

و همه چیز درست میشه و بعد اونا میرن تویه کوچه و معجزه گرهاشون رو عوض 

لیدی باگ:من میرم پیش استاد فو باید یه سوالی ازش بکنم تو برو خونه

کت نوار:باشه ولی منم یه سوال از تو دارم

لیدی باگ:بپرس

کت نوار:اونجا که گفتم برو تو ماشین چرا نرفتی؟

لیدی باگ:چون ما یه تیمیم

و بعد میره.کت نوار هم میره خونه خودش

همان لحظه پیش استاد فو

مرینت:اگه ما معجزه گر های پروانه وطاووس رو بگیریم بعد باید چیکار کنیم؟

استاد فو:احتمالا باید معجزه گراتون رو پس بدین

مرینت:اوه..باشه

و میره خونش

این داستان ادامه دارد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد