Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

یه پیشنهاد میراکلسی(z)

مثل این تبلیغ کِرِم های هست که تو تلویزیون تبلیغ می کنن:

آیا در اوضاع کرونا حوصلتان سر رفته است ؟ آیا در پی یک موضوع برای نقاشی هستید ؟ آیا به دنبال یک موضوع برای تحقیق هستید ؟

راه حل شما دست منه . پیشنهاد من به شما ساخت یه دفتر میراکلسیه که داخلش اطلاعات ابر قهرمانا و اتفاقاتی که توی هر قسمت برای ابر قهرمانا می افته و عکس نماد ها رو داخلش بکشید . حسابی سرتون رو گرم می کنه .

از  کجا می دونم ؟ چون خودم دارم درست می کنم خیلی باحاله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عکس نماد ها رو هم یه جوری بهتون می رسونم فعلا بای 

نظرات 1 + ارسال نظر
مرسانا یزدانی راد دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 16:21

سلام من از وب هاتون خوشم اومد لطفا بازم بزارین :راضی

خواهش گلم
سعی می کنم بیشتر بزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد