Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

اژدها وارد می شود (اِ ببخشید نویسنده جدید وارد می شود)(z)

با سلام خدمت  لیدی بلاگی ها و مدیر عزیز این فعالیت با حال 

زهرا رستگاری هستم  پانزده ساله نویسنده ای که تازگی ها وارد وبلاگ شدم .

در شروع کار از مدیر عزیز تر جان لیدی  بلاگ  تشکر می کنم چون هم تولدم رو تبریک گفت هم برای عضویت توی وبلاگ خیلی اذیتش کردم . قربونش برم هیچی هم به من دست و پا چلفتی نگفت (تازه با مهربونی کارام رو راست و ریست کرد)

در مر حله اجرای کار هم به کاربران عزیز می گم که من خیلی برای شروع چالش تابستونیم حاضرم(هیجان زده بودم برای همین زود تر خدمت رسیدم) و از هر آماده ای آماده ترم . 

امیدوارم با هم جور بشیم و شما با نظرات و کامنت بازدید و ....... وبلاگ لیدی باگ رو پر طرفدار و مدیر وبلاگ وانیا جون رو هم خوشحال کنیم . 

پس به من متصل بمونید

نظرات 1 + ارسال نظر
وانیا دوشنبه 5 خرداد 1399 ساعت 19:08

خوش اومدی نه بابا اذیت چیه ممنون

به به سلام مدیر خوش اخلاق خودم لطف داری ولی من از تعارف خوشم نمیادا جهت اطلاع همه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد