Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

سلام

من مهتا هستم.

12سالم هست.

نویسنده ی جدیدم.

و مدیر این وبلاگ دوست صمیمی من هست .

من عاشق سریال میراکلس هستم.

خواننده ی مورد علاقه من کیتی پری هستش.

و دوست دارم وقتی بزرگ شدم فضانورد بشم.


نظرات 1 + ارسال نظر
لیدی باگ چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 19:01

چه عالی
امیدوارم مطالبی که می‌گذاریم واقعا جذاب و خواندنی بشن

مرسی عزیزم مهتا جون میخوان کلی عکس جدید بزارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد