Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

موزیک ویدیوی آهنگ دیواری بین ما و...(v)


سلام لاوا


خوبید؟



یادتونه گفته بودم که سال 2021 یه انیمیشن تقریبا 1 ساعت و 48 دقیقه ای میراکلس قراره بیاد؟

چند تا پوستر (بنر) داره.   یکیش رو که گذاشته بودم و الان هم دوتای دیگه رو میزارم


قشنگه


خیلی باحاله





راستی یه ویدیوی درخواستی داشتیم که لیدی باگ جان گفته بودن بزارم

خب من خوشحال شدم که درخواستی دارید و من میتونم کمکتون کنم


موزیک ویدیوی اصلی آهنگ دیورای بین ما از لو و لنی کیم




خوشتون اومد؟



و حالا...


میکس لیدی باگ و کت نوار با آهنگ دیواری بین ما (زیرنویس انگلیسی)






ایشالا خوشتون اومده باشه




آهنگ بدون فیلمش رو هم داشتم ولی نتونستم تو وب بزارم




چند تا عکس هم از همین انیمیشن داشتم که مربوط به اتفاقاتی بود که توش می افتاد ولی بعدا میزارم



من که صبر ندارم تا فصل های جدید و انیمیشن Lady bug and Cat noir awakening بیاد


راستی فصل4 زودتر از پاییز میاد (خدا رو شکر)



درخواستی داشتید حتما بگید   

اگر هم خواستید بگید بازم میکس میراکلسی و موزیک ویدیو و آهنگ بزارم




لایک و کامنت فراموش نشه عزیزانم




گودبای



نظرات 3 + ارسال نظر
لیدی باگ چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 16:23

عزیزم توی یوتیوب قسمت ۱۴ دقیقه ای رو باید داشته باشه

من فیلترشکن ندارم اگه خیلی مشتاقی برید نگاه کنید ولی وقتی اجازه ی پخش تو اینترنت نیست تو یوتیوب هم نمیاد ببخشید که نمیتونم بزارم عزیزم

لیدی باگ چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 13:42

لو چقدر خوشگله

بله

لیدی باگ چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 13:39

عالی بود عاشق آهنگ شون هستم واقعا عالیه

ممنون که نظر دادین منم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد