Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

میراکلس کرونا(v)


سلام دوستان



دیروز دو تا قسمت میراکلس در شبکه ی کارتون فرانسه پخش شده  

یه قسمت تقریبا 14 دقیقه ای (درباره ی ویروس کرونا) که فقط کسانی که شبکه ی فرانسه رو داشتن تونستن و اجازه ی پخش تو اینترنت نیست ببینن و یه قسمت کوتاه و دو دقیقه ای که درباره ی ویروس کرونا و پیشگیری از آن هستش 


خب من اون قسمت دو دقیقه ای رو با زیرنویس فارسی براتون آوردم تا ببینید و لذت ببرید




خوشتون اومد؟

من که واقعا عاشقشم و تو این تعطیلات و بی میراکلسی واقعا شادم کرد


البته خیلی وقت بود پست و چیز جدید نمی گذاشتم و الان یه قسمت جالب میراکلس رو گذاشتم


 امیدوارم ازم راضی باشید 



راستی اینکه یه قسمت 14 دقیقه ای هم داریم رو از وب کارمن جون فهمیدم    آدرسش: http://new-ladyblog.blogfa.com 



گودبای

نظرات 5 + ارسال نظر
سامیار جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 22:50

:/

لیدی باگ چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 11:05

میشه آهنگ دیوار بین ما رو بزارین اونیکه خود لو و کیم میخوانن و بازی میکنن
میشه میشه میشه

چشم عزیزم میخواستم بزارم یادم رفته بود فقط ببخشید من نمیدونم چطور تو وب آهنگ لود کنم مجبورم فیلمش رو بزارم

لیدی باگ سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 20:03

یعنی نمیاد

نه سعی خودمو میکنم که پیداش کنم ولی نمیاد

لیدی باگ سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 14:15

14دقیقه ای رو نمیذارین

اجازه نمیدن تو اینترنت بیاد عزیزم فقط از شبکه ی فرانسه نشون دادن

MOON سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 13:26

عالی بود .
خیلی وقت بود که یه قسمت جدید ندیده بودم.
واقعا مرسی
⁦♥️⁩⁦♥️⁩

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد