Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

تولد مصیبت بار پارت سیم(L)

چی کار کنم؟ خدا جون تو بگو

کت به وضوح به من گفت دوستم داره اگه لوکا دوستم نداشته باشه چی؟

چی کار کنم

وای ساعت 8 است الان سر و کله اون دو تا روانی پیدا می شه

کت:سلام مرینت

من:هه چته؟ مرگ موش

کت:ببخشید ترسیدی؟

من:نه قلبم ریخت کف اتاق

کت:خب

من:کت یعنی چیز کت نوار من دیگه نیا پیشم

کت:چی؟

من:می خوام تو و لوکا و هر پسری رو که بهش علاقه یعنی چیز می شناختمش فراموش کنم

کت:برای چی؟

من:معذرت می خوام

کت خیلی رنگ پریده از پنجره میره بیرون

نظرات 5 + ارسال نظر
نگین حبیبی یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 21:32

سلام من نگین حبیبی هستم از تبریز من از 12 اسفند منتظر ادمه تولد مصیبت بار هستم. منتظر

ایدی مون جان از وبلاگ ما رفتن دیگه تموم شد

Jasmin دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 18:43

پس چرا بعدی رو نمیذارین ، کارتون خیلی عاااااااالیه ، لطفا بعدی رو هم بذارین

MOON سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 20:13

سلام
پارت سیو یکم رو کی میزاری؟

لیدی باگ سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 10:23

از دیروز تا الان هیچی نذاشتین

ببخشید سعی میکنیم فعال باشیم حتما خودتون هم میدونید من یه مدت زیاد نیستم و امتحان ها هم زیاد شده و لیدی مون از من هم بزرگتره (سرمون شلوغه)

لیدی باگ سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:23

پارت بعدی رو بزار دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد