Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

تولد مصیبت بار پارت بیست و هشتم(L)

افتادم.

که لوکا دستمو گرفت و منو کشید بالا

من:ب بر بریم پایین

لوکا:عزیزم یکم دیگه صبر کن

من:ن نه بریم پا پایین

تو بغل لوکا بودم. حالت تهوع داشتم. نمی دونستم باید چه جوری برم پایین چشمامو رو هم گذاشتم. یکم که حالم بهتر شد بعد از چند دقیقه دیدم رو برج تنها ام. مگه من چه قدر اونجا بودم؟ بلند شدم و رفتم پایین دیدم کت و لوکا دارن با هم می جنگن

سر کت خونی بود دست لوکا هم خونی بود.

من:بببببسسسسسس ککککنننننننیییییینننننننننن دددددییییووووووونننننننننهههههه ههههههاااااااا

کت:مای یعنی چی مرینت عزیزم چی شده؟

اینو که گفت همینطور عین وحشی ها دویدم به سمت پارک تا اعصابم آروم بشه که جلوم

ناتانیل سبز شد

ناتانیل:سلام مرینت

من:سلام ناتی اینجا چی کار می کنی؟

پایان پارت

نظرات 10 + ارسال نظر
ایرین یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 22:16

خیلی سخته که مامان و بابات میرن توی بخش کرونا؟؟ چطوری تنها خونه می مانی؟ امیدوارم که کرونا زود تر تمام بشه و مامان و بابات برگردن خونه

آره میرن تو بخش کرونا
من و داداشم از صبح ساعت ۷ تا سه چهار نصفه شب تنهاییم
سکته نزدیم خدا رحم کرده
ممنون
خدا کنه زودتر تموم بشه

لیدی باگ یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 19:34

مگه خودت گوشی نداری

نه

لیدی باگ یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 18:34

بزار دیگه از صبح هیچی نذاشتی

لیدی باگ یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 15:48

بعدی رو سریع بزار

الان نمی تونم نظر بالا یا پایینتو بخون

MOON یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 15:17

پارت 29رو کی می زاری؟

من مامان بابام هر دو توی بخش کرونا کار می کنن این روزا کمتر خونه هستن حالا هردو می رن قبلا فقط یه نفرشون می رفت نمی دونم کی می تونم

MOON یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 12:39

پارت 29رو پاک کردی؟

آره مسخره شده بود دوباره می نویسمش

ایرین یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 00:06

پارت بعد لطفا

چشم

لیدی نوار شنبه 27 اردیبهشت 1399 ساعت 23:02

قول دادی بودی امروز تا پارت ۳۲ بزاری ولی تا ۲۸ گذاشتی
دلی قشنگ بود این پارتش

ببخشید گوشی دم دستم نبود براتون بزارم

MOON شنبه 27 اردیبهشت 1399 ساعت 22:19

خیلی کوتاه بود.
پارت بعدی رو کی می زاری؟

تا 11 صبح میزارم

لیدی نوار شنبه 27 اردیبهشت 1399 ساعت 22:06

پارت بعدی هم بزار

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد