Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

تولد مصیبت بار پارت بیست و سوم(L)

خب یه مقدمه کوتاه

لطفا زیر همین پست نظرتون رو راجبع به رمان بگید لطفا لطفا با دلیل بگید چرا خوبه و چرا بده و عیب کار رو هم بگید ممنون

برو بخونش

آقای آگراست؟

من:برای چی اومدین اینجا؟

گابریل:پسر من حالش خیلی خرابه همش چسبیده به اون کاگامیه

من:به من چه ربطی داره

گابریل:رابطش با تو سالم بود ولی .....

من:کاری نمی تونم براتون بکنم متاسفم

گابریل:داره کم کم تورو یادش میاد

من:و وا واقعا؟

گابریل:بله

من:چه جوری؟

گابریل:عکس هاتون رو بهش نشون دادم خاطره از تو براش گفتم اسمتو یادش اومد یادش اومد همکلاسیش بودی ولی نامزدیتون نه

من:من چه کاری باید بکنم برو توی حیاط و باهاش حرف بزن(خونه مرینت اینا کی حیاط پیدا کرد؟)

من:آدرین

آدرین:مرینت دوپنچنگ همکلاسی من من فقط به اصرار بابام اومدم

من:منو یادت نمیاد؟

آدرین:چرا همکلاسیم بودی

من:یادت نیست نامزدت بودم؟

آدرین:مرینت نامزد من کاگامیه

من:اوه واقعا پس این عکس که داریم با هم بستنی می خوریم چیه؟

ادرین:متاسفم من باید برم

کلاس انلاین دارم پارت بعدی رو بیشتر می کنم فعلا

نظرات 4 + ارسال نظر
بانوی معجزه پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 22:49

پیدا کردم عزیزم اون مال همون موقع هستش

چی رو؟ پارت یک رو؟ خوبه ممنون

پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 20:46

خواهش میکنم منو راهنمایی کن من تازه واردم

وانیا: منظورت چیه؟ برید از پارت اول شروع کنید بخونید عزیزم

لیدی نوار جمعه 26 اردیبهشت 1399 ساعت 13:42

عالی مثل همیشه
واقعا نویسنده عالی هستی
من واقعا متن هایی رو که مینویسی ریست دارم

میسی عزیزم

MOON جمعه 26 اردیبهشت 1399 ساعت 13:07

خیلی کم بود.
پارت بعدی رو کی می زاری؟

ببخشید که کم بود کلاس داشتم
پارت بعدی رو ساعت دو بزارم خوبه یا زودتر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد