Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

تولد مصیبت بار پارت چهاردهم(L)

خب اینم از پارت چهارده

برو بخونش

پدر آدرین:آدرین با خانوم دوپنچنگ آشنا شو البته می دونم که هردوی شما توی مدرسه آشنایی کامل رو دارید

آلیا:مرینت با آقای آگراست

مرینت:می دونم

آدرین و مرینت همزمان:برای چی اومدیم اینجا؟

گابریل:بنشینید تا شام بخوریم

مرینت و آدرین پیش هم می شینن(الان تو دل میراکولر ها داره قند آب می شه)

گابریل:خانم دوپنچنگ و آقای آگراست(بابا فهمیدیم تو با کلاسی مرینت:اگه یه بار دیگه وسط داستان پارازیت بدی دستاتو قطه می کنم من:غلط کردم)

مرینت:وای چه تشریفاتی من مری هستم نه خانم دوپنچنگ

گابریل:

آدرین:بله پدر؟

مرینت:بله آقای آگراست؟

گابریل:من متوجه علاقه ای از طرف خانم دوپنچنگ نسبت به پسرم شدم

مرینت:

آدرین:چی؟

گابریل:رابطه شما باید قوی تر بشه

مرینت:ش شم شما

گابریل:بله پسرم هیچ منعی وجود نداره من تنهاتون می زارم تا با هم حرف بزنید

مرینت:امممممم اممممم

آدرین:مرینت

مرینت:آدرین

آدرین:خب بگو

مرینت:نه تو بگو

آدرین:باشه(بی غیرت باید بزاری عشقت اول حرف بزنه مرینت:آدرین بیا بریم فقط اون اره رو سر رات بیا من:غلطیدم)

آدرین:باشه پدرم راست می گه من به تو علاقه دارم

مرینت:نفس نفس خب منم یه جورایی نمیشه گفت علاقه ولی وقتی با تو ام احساس آرامش می کنم

آدرین:ممنون مرینت تو خیلی خوبی

مرینت: ب برای چی؟

آدرین:هر وقت با تو ام یاد مادرم میفتم

مرینت:پس به همین خاطر با منی؟

آدرین:نه نه

مرینت:نمکس نشناس

و بلند می شه می ره

پارت بعدی رو یک ساعت دیگه میزارم

نظرات 3 + ارسال نظر
لیدی باگ سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 18:29

خب بزار الان

باوش

لیدی باگ سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 16:45

بزار دیگه ما منتظریم

ببخشید نتم قطع شد

لیدی باگ سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 15:44

چرا نمک نشناس ،خوبه دیگه ازش تعریف کرد

خب بده دیگه کسی به خاطر مادرش باهات باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد