Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

لطفا جواب بدید(v)


سلام دوستان


وانیا هستم


یه مدت بود کم فعالیت بودم چون مطلب جدیدی پیدا نمیکردم و میخواستم وسط رمان تولد مصیبت بار فاصله نیفته البته اینم بگم که میخواستم رمان بزارم ولی گفتم زیاد خوشتون نمیاد 


یه نظرسنجی و سوال ازتون داشتم


نظرسنجی اینه: 

فکر میکنید من چه جور آدمی هستم؟ اخلاقم خوبه یا نه؟


  1. باهوش و دقیق 
  2. بی دقت و بیخیال
  3. پررو و بداخلاق
  4. خوش حال و احساسی
  5. بی ادب و افاده ای
  6. خوش اخلاق و دلخوش
  7. یا هر چیز دیگه ای که به ذهنتون میرسه


لطفا لطفا نظر بدید   میخوام بدونم دیگران راجع به من چی فکر میکنن  (همینجوری)

البته 2 تا گزینه یا حتی 3 تا هم میشه یا اگه چیز دیگه ای فکر میکنید که تو گزینه ها نیست

هم میتونید عددشو بگید هم میشه اخلاق رو بنویسید



یه سوال دیگه: 


از مطالب ، عکس ، رمان و... که من میزارم خوشتون میاد؟ اصلا منو دوست دارید؟


خب اینم جوابش با خودتونه 

هم میتونید بله و خیر بنویسید هم دلیل و توضیحات (اگه دلیلشو بگید بهتره)



خواهشا خجالت نکشید و بهم بگید  من ناراحت نمیشم



بای


نظرات 2 + ارسال نظر
لیدی باگ دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 20:10

تو خیلی دختر خوب عالی بینظیر هستی و عاشق تمام متن هاتونم که میزارین
یک سوال روز اولی که فصل ۴ لیدی باگ اومد قسمت اول همون روز میزاین
چون من خیلی مشتاق هستم خواهش بزارین

واقعا ممنونم
چشم من اگه خودم تماشا کنم حتما تو وب هم میزارم

لیدی مون دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 18:43

خب تو شماره های 4 و 6 هستی
بله از همه مطالب و عکس ها و رمان هات خوشم میاد چون سعی می کنی نایاب ترین مطالب رو برای خوانندگان بزاری و همین تو کلا خیلی خوبی

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد