Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

تولد مصیبت بار پارت هشتم(L)

کت نوار:بانوی من حالا چی کار کنیم؟

لیدی باگ:باید مثل خودش رفتار کنیم نباید بزاریم قدرتش بر ما قلبه کنه

کت نوار:فهمیدم بانوی من

لیدی باگ:باید کاری کنیم احساساتش مثبت بشه

برگرداننده:لیدی باگ کت نویر

لیدی باگ:برگرداننده مرینت از اینکه تو شرور شدی ناراحته

برگرداننده:ولی من باید کاگامی رو به دست بیارم و شما این کارو برام انجام می دین

کت نویر:خب حالا چی بانوی من؟

لیدی باگ:آکوما توی دستبندیه که مرینت بهش داده

کت نویر:باید دستبندشو از بین ببریم

لیدی باگ:آره گردونه خوش شانسی!!

کت نویر:خب حالا می خوای ببریش دور دور با این سوییچ ماشین؟

لیدی باگ:کت اون ماشین

کت نویر:خب

لیدی باگ:اون ماشین یه سوراخ دقیقا اندازه دست من داره

کت نویر:اون ماشین جزو ماشین هایی که باید اوراق بشن نمی تونیم ببریمش

لیدی باگ:چرا با کمک مرینت

لیدی باگ می رود و به مرینت می گوید که بشینه توی اون ماشین

مرینت:برگرداننده کمکم کن

برگرداننده:مرینت

برگرداننده می ره تو ماشین و لیدی باگ با سوییچی که داره برگردانندرو توی ماشین حبس می کنه بعد دستشو از توی سوراخ می بره تو و دستبند رو از دستش می کشه بیرون و دستبند رو پاره می کنه و آکوما رو خنثی می کنه اما مرینت هنوز هم در آی سیوهه

لوکا:مرینت من مرینت من

لیدی باگ:حالش خوب می شه من از دکتر پرسیدم الان می خوان عملش کنن بهتره پیشش باشی

سر عمل مرینت اکسیژن کم میاره

این داستان ادامه دارد

نظرات 1 + ارسال نظر
لیدی باگ یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 11:47

ممنون ولی نگفتید که میراکلس دست ناکامی چیکار میکنه

اونطور که لیدی مون میگه فکر کنم کاگامی لیدی باگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد