Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

آیا آدرین سنتی مانستره؟؟؟؟(v)

سلام دوستان عزیز 


چند روز پیش داشتم تو یه وب میراکلسی چرخ میزدم بعد یکی از کامنت ها خیلی توجه ام رو جلب کرد؛


یه نفر یه متن طولانی درباره ی سنتی مانستر(هیولای آموکی)بودن آدرین تو نظرات گذاشته بود که من واقعا باور نکردم ولی وقتی دیدم کلی مدرک گذاشته واقعا تعجب کردم. یه عالمه نظریه و فرضیه درباره ی سنتی مانستر بودن آدرین نوشته بودن که مدرک هم داشت و منطقی بود. اون یه آدم ناشناس بود و اول خواستم متنش رو کپی کنم و بزارم تو وب و بگم که از کجا پیداش کردم ولی فکر کردم شاید کار درستی نباشه پس میخوام یه خلاصه ای از اون رو بگم   


خب....



قضیه از این قراره که...


 یادتونه تو یه قسمت از فصل3 (اون قسمتی که مرینت میخواست شرو  بشه) وقتی ناتالی حالش بد شده بود آدرین گفت : مادر منم یه همچین سرفه ها و سرگیجه هایی داشت اما پدرم به حرف هام گوش نمیکرد.

      خب نتیجه میگیریم امیلی هم مثل ناتالی از معجزه گر طاووس استفاده کرده

 

(ادامه اش فرضیه های من نیست و اونی که نظر داده بود همچین چیزایی گفت)



اما چرا؟


میگن چون میخواسته یه سنتی مانستر از آدرین بسازه 


و....


در واقع اون طور که من فهمیدم خانواده ی آگرست تو دره ای که استاد فو معجزه گرهای پروانه و طاووس رو گم کرده  بود نمیدونم چیکار میکردن که اون معجزه گرها رو پیدا کردن و آدرین واقعی افتاده تو دره و مادر و پدرش میخواستن خاطراتش رو زنده کنن و یه سنتی مانستر از آدرین ساختن   این هم میگن که چرا 19 تا معجزه گر داریم؟ چرا روند نیستن؟   پس ممکنه یه معجزه گر دیگه تو اون دره باشه و آدرین واقعی ازش استفاده کنه و بیاد بیرون یا حتی اون معجزه گر قدرت بیشتر یا قدرت هر19 معجزه گر رو داشته باشه


گابریل چطور میتونه با پسرش اونقدر سرد و بد اخلاق باشه؟

فقط یه چیز ممکنه   اینکه اون پسر جون و احساس و روح و... داشته باشه ولی پسر اصلیش نباشه


احتمال داره که آدرین واقعی وقتی از اون دره خلاص شد و دوباره به خونه زندگیش برگشت عاشق مرینت بشه 




خب تمومید



لایک و نظر فراموش نشه طرفدارهای عزیزم




راستی من که نمیدونم شما چی میخواید! 

لطفا بگید تا بدونم چی بزارم بیشتر خوشتون میاد


دوست دارید عکس بزارم؟ آدرینتی و لیدی نویری؟

دوست دارید فیلم از فستیوال ها و پشت صحنه ها و... میراکلس بزارم؟

خبر بزارم؟

مطلب های سرگرم کننده؟

رمان و داستان؟


نظرتون رو بدید تا بیشتر از وب راضی باشید


پیشنهاد و انتقادی هم داشتید مودبانه بگید


بای بای




نظرات 6 + ارسال نظر
طراح شرور پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 18:39

واقعا نظریه جالبی بود . میشه روش فکر کرد .

اوهوم مرسی

بانوی معجزه جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 13:52

عالی
عالی
عالی
عالی
عالی
عالی
مطلب جدید بزاری ها

باشه ممنون

carmen یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 14:48

عزیزم این آدرس زیر را کپی کن بعد توی گوگل پیست کن
برات میاره ببین همونه
خب راستش من فکر نکنم جدا کننده ملب را بتوانیم با کد قرار بدهیم که فکر کنم اکثرا فقط برای میهن جواب بده اما شما هم امتحان کن
جداکننده مطلب را فکر کنم باید مثل عکس قرار بدهیم
سوالی بود در خدمتم
اما من بیشتر تحقیق میکنم

www.parandehgharib.ir/1395/Image/jodakon/1.php?img=b.2.gif

دستت درد نکنه کارمن جون

لیدی باگ یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 10:26

میشه منم یکی از نویسنده هاتون باشم

باشه . فقط باید درباره ی میراکلس بدونید و اون رو تماشا کرده باشید تو لینکستان وبم یه وب نویسندگان گذاشتم برید و اون رو بخونید

Armita شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 19:04 http://tabadol1387.mihanblog.com

سلام وانیا از وب تبادل میام میخوام تو لیست تبادل گفته بودی بزارمت اسم وبلاگتو چه بزارم؟
تو وبم جواب کامنت رو دادم

باشه ممنون بزار: میراکلس لیدی بلاگ

ممنون

سپیده شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 11:48

بله
بله
بله
بله
بله
بله
عاشق وب تون هستم

وای مرسی عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد