Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

تولد مصیبت بار پارت ششم(L)

بفرمایید اینم پارت ششم دلم نیومد دیر تر از این بزارم

خب برو بخونش

لوکا:چی شده مرینت مرینت م مرده؟

دکتر:نه ولی حالشون خیلی بد تر از قبل شده

لوکا:خدای من چه قدر دووم میاره؟

دکتر:خب همین الان باید منتقل آی سی یو بشن تا بعد ببینیم چه کاری می شه براشون کرد؟

لوکا خیلی نا امید می شه از غم می ره تو دسشویی و گریه می کنه

هاکماث:یه نفر که نمی خواد عزیزش رو از دست بده ولی بعضی ها هستن که به عزیز ترین کسش اهمیت نمی دن چه طعمه خوبی برای آکومای من پرواز آکوما کوچولوی من و اون عاشق دلخسترو شرورش کن

برگرداننده(لوکا شرور شده):بله هاکماث؟

هاکماث:برگرداننده من به تو قدرتی می دهم که بتونی هر چیزی رو که می خوای به حالت اول برگردونی ولی در عوض من معجزه گر  لیدی باگ و کت نویر رو می خوام(لیدی باگ کاگامیه)

برگرداننده:بله هاکماث

اون یه لباس سبز خال خالی با یک شلوار خیلی خوشگل و چوب دستی میاد بیرون.

آدرین:لوکا چه بلایی سرت اومده؟

برگرداننده:من دیگه لوکا نیستم من حالا برگرداننده هستم و می خوام با قدرتی که دارم مرینت رو به حال اولش برگردونم

کاگامی:امممم من برم کمک بیارم

کاگامی می رود و تبدیل می شود

آدرین:من برم کت نویر رو خبر کنم

آدرین هم می رود و تبدیل می شود

لیدی باگ:هی کت چرا انقدر دیر اومدی؟

کت نویر:معذرت می خوام

لیدی باگ:آکوما باید توی دستبندی که مرینت بهش داده بود باشه اون به خاطر مرینت غمگین بوده

برگرداننده:هه هه ببینین کیا اینجان لیدی باگ و کت نویر حالا هم هویت مخفیتون رو می فهمم هم معجزه گر هاتون مال من می شه

و با چوب دستی اش زمان رو به عقب برگردوند

این داستان ادامه دارد....

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 21:54

چجوری میراکلس رو از مرینت گرفت یعنی میدونه اون کیه
تازه قول داده بودی تا پارت ۸ رو امشب بزاری ولی هنوز تا ۷ گذاشتی

نه توی این داستان از اولم لیدی باگ کاگامی بوده ببخشید نتم قطع شد

سپیده شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 21:01

وات

سپیده شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 16:27

ممنون از لطف شما
چطوری مرینت تبدیل به لیدی باگ شد مگه در آی سی یو نبود

کاگامی لیدی باگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد