Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

تولد مصیبت بار پارت چهارم(L)

خب اینم پارت چهارم که منتظرش بودید ببخشید دیر شد چون امتحان و کلاس آنلاین داشتم برو بخونش

من:آدرین تو با کاگامی نامزد کردی؟

آدرین:اممممممممممم اممممممممم

کاگامی:آدرین تو ساکت باش بزار من جواب این خانم پر رو فوضول رو بدم

من:خب بده خانم مدعی

کاگامی:مرینت دوپنچنگ دیوونه بله ما نامزد کردیم حالا به تو چه ربطی داره؟

یهو سرم گیج رفت زانو هام سست شدن و نزدیک بود بخورم زمین که لوکا منو گرفت.

لوکا:مرینت مرینت حالت خوبه چی شده؟

آدرین:مرینت چی شد حالت خوبه؟

کاگامی:بریم آدرین

آدرین:ولی مرینت حالش بده نمی تونم تنهاش بزارم

لوکا:مرینت بلند شو

من تو بغل لوکا بودم بیهوش شدم وای خدا آدرین با کاگامی نامزد کرده بود. دیگه انگیزه ای برای ادامه زندگی نداشتم تنها کسی که برام ارزش داشت حالا دیگه برام مهم نیست شاید کاگامی به من دروغ گفت کم کم چشمامو باز کردم بوی الکل میومد.

لوکا:مرینت مرینت مرینت صدای منو می شنوی؟

آدرین:مرینت مرینت حالت خوبه؟

من:امم اممم چ چی ش ...شده؟

لوکا:نمی دونم این دو نفر بهت چی گفتن که تو یهو غش کردی

من:ا... این....اینجا ک....کجاست؟

آدرین:آوردیمت بیمارستان

کاگامی:لوس خانم پاشو همه مارو از کار و زندگی انداختی

صدای کاگامی بود این صدای نحس رو باید از بین ببرم. باید کنارش بزنم قبل از اینکه با آدرین ازدواج کنه!!!!

من:من خ....خوبم ش....شما م....می .....تونید برید

یهو سرم تیر کشید قلبمم درد گرفت

من:آی آی

لوکا:مرینت حالت خوبه؟

آدرین:لوکا برو بگو پرستار بیاد

لوکا رفت و دکتر و پرستار رو آورد.

دکتر:ایشون سکته قلبی کردن

لوکا:چییییییییییییییی؟به این جوونی سکتته قلبی؟

آدرین:کاگامی چرا به دروغ به مرینت گفتی منو تو نامزد کردی؟

کاگامی:اگه نمی گفتم کل روز پیله ما بود

لوکا:خودش می دونه؟

دکتر:اگه بفهمه حالش بد تر می شه تا موقعی که ما عمل کنیمش باید توی بیمارستان بمونه

لوکا:عمل؟

آدرین:برای چی؟

دکتر:سکته قلبی یعنی لخته شدن کمی خون در یکی از رگ های قلب(فکر کنم) ما باید لخته خون رو از رگ قلبشون در بیاریم و یک فنر به جای رگ بریده شده بزاریم

من:لوکا لوکا بیا

این داستان ادامه دارد

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده جمعه 19 اردیبهشت 1399 ساعت 10:15

یک سوال لیدی باگ کی میاد فصل ۴ خواهش جوابم رو بده

پاییز امسال ولی فکر کنم کارتون رو ساختن و دوبله و صداگذاریش مونده به همین خاطر ممکنه یه ذره زودتر بیاد لطفا پست های قدیمی رو بخونید تو اونها کلا راجع به فصل4 و... خبر نوشتم

سپیده جمعه 19 اردیبهشت 1399 ساعت 09:59

شب میزاری

ببخشید دارم می نویسمش الاناس که بزارم

Arshin پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 23:15

بزارررررررر بعدی رو

لیدی مون یکم سرش شلوغه ولی داره میزاره

سپیده پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 20:58

عالی بود
پارت پنجمش کی میاد میشه امشب خواهش چون دیگه صبر ندارم پارت بعدی رو بخونم

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد