Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

تولد مصیبت بار پارت سوم(L)

خب اینم پارت بعدی تولد مصیبت بار

برو بخونش

من:چیییییییییییییییییییییی؟

لوکا:چی شده مرینت چرا انقدر عصبانی شدی؟صورتت رنگ گوجه شده

من:گوجه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لوکا:باشه من فقط اسم کاگامی رو پرسیدم

من:باشه برو سر کلاست منم می رم سر کلاسم وقتی داشتم می رفتم سر کلاسم تو دلم فکر کردم:بیا این لوکای احمق هم رفت عاشق کاگامی شد من بدبخت چی کار کردم که یه دونه .... ولش کن این پسرای احمق چی تو کاگامی می بینن که همه پشت سرش غش می کنن؟ سر کلاس اصلا حواسم به درس نبود فقط به کاگامی و آدرین و لوکا فکر می کردم باید یه جوری کاگامی رو کنار می زدم.

زیییییینگ زییییییییییییینگ(زنگ تفریح)

زنگ که خورد رفتم پیش آدرین و کاگامی

من:آدرین من با کاگامی یه کار دخترونه دارم که برای پسرا درد روحی داره تنهامون می زاری؟

آدرین:ب ب بله

کاگامی:دیدی آدرین ناراحت شد خانم خوشگله حالا چی کار داری؟

من:تو باید از آدرین جدا بشی آدرین مال منه

کاگامی:چی میگی مرینت؟

من:کاگامی خودت رو به اون راه زدی یا وقعا  نمی فهمی دارم چی می گم؟ من اون روز دیدم تو و آدرین رو که داشتین در مورد مراسم نامزدیتون حرف می زدین

کاگامی:اوه مرینت تو حرف های ما رو گوش می دی؟

من:بحثو عوض نکن

کاگامی:اون مراسم، مراسم نامزدی خواهر من بود و مادر من از پدر آدرین خواسته بود برای نامزد خواهرم یک لباس خوب طراحی کنه همش همین بود

من:نخیر تو این داستان رو سر هم کردی تا دخترای دور و بر آدرین رو قانع کنی یعنی تو تمام مدتی که با آدرین می گردی به خاطر مراسم نامزدی خواهرته؟

کاگامی:بله من تمام مدتی که با آدرین می گردم در مورد مراسم خواهرمه حالا می خوای باور کن می خوای باور نکن

من:آدرین بیا اینجا

آدرین:چی شده؟

من:تو مراسم نامزدی داری؟

آدرین:اممممممممممم امممممممم

این داستان ادامه دارد

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 12:59

کی میاد پارت چهارمش

ایشالا به زودی لیدی مون درحال نوشتن پارت4 هستش

سپیده پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 12:59

ممنون

سپیده پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 11:18

خیلی باحال بود ولی توی این قسمت اتفاق خاصی نیفتاد لطفا سریع بعدی رو بیارین:

چشم حتما پارت چهارمش جالبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد