Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

تولد مصیبت بار پارت دوم(L)

اینم پارت دوم برو بخون

برگشتم و دسدم آلیا دستشو گذاشته رو شونم

من:هی هی هی هی چرا اینجوری می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟داشتم سکته می کردم

آلیا و همه بچه ها از جمله آدرین:تولدت مبارککککککککککککککککک!!!!!!!!!!!

من:وای بچه ها ممنونم

مامان:عمه جسی و مادربزرگ امسال نیومدن و من هم از بچه ها خواستم تولدتو اینجا بگیرن

من:ممنون مامان ممنون بچه ها

آلیا:این کادوی من و نینویه

من:وای خدای من یک آلبوم کامل از جگد استون ممنون آلیا ممنون نینو

رز و جولیکا اومدن جلو

رز:این هم کادوی ما برای بهترین و مهربون ترین دختر مدرسه

من:وای رز وای جولیکا این یه پوستر از منه ممنونم این خیلی قشنگه

بعد پوستر رو به دیوار اتاقم چسبوندم

آدرین:بیا مرینت گفتم حالا که من طلسم خوش شانسی مرینت رو دارم چرا مرینت طلسم خوش شانسی آدرین رو نداشته باشه؟!

من:آ آ آدرین این یه طلسم خوش شانسیه اونم برای من؟

آدرین:بله مرینت من باید برم محافظم منتظرمه گفتم بیام و تولدت رو بهت تبریک بگم و هدیه ای که با جون دل درست کردم رو بهت بدم

من:اوه خدای من

آدرین:خدافظ

من:خدافظ

اون شب بهترین شب زندگیم بود آدرین یک طلسم خوش شانسی مخصوص من درست کرده باید این موضوع رو جشن بگیرم.

مامان:دخترم بیداری؟

من:بله مامان جون چی کارم داری؟

مامان:دخترم یک نفر می خواد تو رو ببینه منتظرته بگم بیاد بالا؟

من:کیه؟

مامان:بفرمایین بالا دخترم بالاس

اون فرد لوکا بود.

لوکا:سلام مرینت

من:ل ل لوکا مو یعنی تو تینجا چی کار می کنی؟

لوکا:ببخشید جولیکا یادش رفت هدیه من رو بیاره گفتم خودم بیارم تولدت مبارک مرینت

من:ممنون لوکا

لوکا:خب از کیکت به من نمی دی؟

من:اوه چرا حتما بیا اینم دو تا تیکه کیک خوشمزه با دستور پخت ماکارون خودم مامان درستش کرده!!

لوکا:چه خوشمزس خب من دیگه برم

من:نه کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لوکا:چیزی گفتی؟

من:نه فقط گفتم خدافظ

لوکا:خدافظ

وقتی لوکا رفت تیکی اومد بیرون و گفت:هی مرینت چند چندی؟لوکا آدرین یا کت نویر؟

من:تیکی کت نویر فقط همکار منه

تیکی:خب لوکا یا آدرین؟

من:اوه نمی دونم لوکا نه آدرین

تیکی:بازم از اون کیک با دستور پخت ماکارون داری؟

من:ای تیکی بیا این رو برای تو نگه داشته بودم

تیکی:ممنون مرینت

من:تیکی تو بهترینی

فردا وقتی رفتم مدرسه با یه صحنه خیلی غم انگیز مواجه شدم. کاگامی هم تو مدرسه ما بود؟؟؟؟؟؟؟کاگامی کنار آدرین نشسته بود و داشتن با هم آبمیوه می خوردن

من تو دلم:این دختره اینجا چی کار می کنه؟ آدرین مال منه شایدم باید بزارم اونا به هم برسن؟؟؟

لوکا:سلام مرینت

من:اوه لوکا تو هم میای مدرسه؟

لوکا:اون دختره که نشسته کنار اون پسر موطلاییه کیه؟

من:کاگامی

لوکا:خوشگله

این داستان ادامه دارد....

نظرات 2 + ارسال نظر
مارال پنج‌شنبه 13 آذر 1399 ساعت 13:51

اگر میشه ادامه بده این رمانت رو خیلی دوست دارم بدونم اخرش چی میشه پس زود باش دختر فعالیتت کجا رفته مادر:

این نویسنده لفت داده

رها سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1399 ساعت 20:32

بعدیییییییییی بعدییییییییی بدوووووووووووووووووووووو

لیدی مون رمانت زیاد طرفدار داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد