Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

وبلاگ جدید من(v)



سلام


همونطور که قبلا هم گفته بودم من یه وب میراکلسی دیگه در بلاگفا درست کردم.

شاید میشه گفت به خاطر اینکه یه وبلاگ متفاوت با قالب و طرح میراکلس داشته باشم. (آخه تو بلاگ اسکای نمیشه قالب گذاشت)

منم کلا عاشق میراکلسم  گفتم بزار بازدیدها و نظرات بیشتر بشن. (البته منظورم اینه که چند نفر این وب رو بازدید کنن و کامنت بزارن و بعضی ها اون یکی وب رو)


خب باید بگم من مطالب این وب رو به وب جدید هم انتقال میدم و در هرکدوم پست های متفاوت و جدید میزارم


واسه ی رفتن به اون یکی وب میراکلس من روی آدرس زیر کلیک کنید

آدرس: 

Miraculous ladybug and cat noir

(بزنین روش باز میشه)

بای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد