Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

عکس اطلاعات شخصیت های اصلی(v)


چند تا عکس باحال آوردم 


شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس خونه ی آدرین

این عکس رو از اینترنت آوردم اما در اصل هرکدوم توی کارتون نشون داده شدن (فقط دقت نکردیم)


رمز گوشی آدرین 


این هم چند تا از شماره تلفن های تو گوشی آدرین


این دو تا عکس هم من از خود کارتون سکرین شات گرفتم.



لایک 

لایک

لایک


یادتون نره

یادتون نره

یادتون نره

نظرات 9 + ارسال نظر
ژیلا دوشنبه 13 تیر 1401 ساعت 00:10

من اشقه گابریل اگرس تم

از خیلی نظر ها یه عوضی به تمام معناست اما خوب شخصیت سازی شده

زهرا پنج‌شنبه 6 خرداد 1400 ساعت 22:16

عالی

مرینت سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 13:35

من مرینتم عاشق ادرین هستم خدا یکی کمکم کنه بهش برسمگریه:

عاشق مرینتم شنبه 27 دی 1399 ساعت 18:32

ایدا شنبه 13 دی 1399 ساعت 15:03 http://fatamhzahraakbara99@gmail.com

سلام من میخوام نویسنده بشم میشه کمکم کنی؟!

فعلا نویسنده نمی‌پذیرم

ariel سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 12:31 http://ندارم

ادرین مری رو سیو کرده پرنسس ولی تو ویرایشش کردی

زهرا: من که حدس می زنم اونی که میگی پرنسس، اون هم فتوشاپ باشه چون آدرین شماره مرینت رو تا کلی وقت نداشت

مرینت دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 15:09

عکس های دیگه دارین من مریمو عاشق آدرینم وای نکنه آدرین این پیام بخونه اگه بخونه کارم تمومه خجالت

خخخخخ

لاله دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 15:37

سلام. می شه من نویسنده بشم؟

حتما

آدرس ایمیل داری ؟ برای نویسنده شدن باید ایمیل داشته باشید

mahta(دخی اکسوالی) دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 11:28 http://mfb1386.blogfa.com/?

باحاله

مرسی از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد