Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

خبری ندارم اما...(v)


واقعا به علت قرنطینه هیچ خبر جدید و مطلب هایی درباره ی میراکلس نخوندم اما اگر سرگرمی چیزی پیدا کردم حتما توی وب میزارم.


اینم بگم که اگه سوالی درباره ی میراکلس و یا شخصیت های اون داشتید، میتونین رو من حساب کنید. البته من بیشتر هرچیزی که تو کارتون گفته رو میدونم ولی بازم.......


اگر هم درخواست یا انتقادی داشتید میتونید به من بگید.


کامنت ها تون عزیزه


لایک هاتون عشقه

نظرات 1 + ارسال نظر
میراکلس لیدی باگ شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:24

من یک خواهشرکت دارم میشه بگین که اسم کانال چیه و چگونه میتوان نظرسنجی درست کرد ممنون میشم ❤❤❤❤❤❤❤❤

اینجا تلگرام نیست که بهش بگن کانال
اینجا اینترنته و بهش می گن سایت و یا وبلاگ
نظر سنحی ها هم توی منوی وبلاگ هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد