Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

نظرسنجی(v)


سلام دوستان

 یه نظر سنجی جالب هست



اگه یه ابرقهرمان بودین دوست داشتین چه قدرتی داشتید؟

کدوم معجزه گر و کوامی مال شما بود؟



حالا کدوم ابر قهرمان از میراکلس رو بیشتر از همه دوست دارید؟

کدوم کوامی رو بیشتر از همه دوست دارید؟



منتظر جواب ها و نظرهاتون هستم

نظرات 10 + ارسال نظر
بیتا جمعه 23 مهر 1400 ساعت 12:59

لانگ ، ریوکو ، کنترل سه عنصر آب ، باد و آتش .
پلگ ، کت نوار ، پنجه برنده .

جولیکا سه‌شنبه 15 تیر 1400 ساعت 23:13

من دوست داشتم جولیکا باشم و معجزه گر ببر را داشته باشم و قدرتهام این باشه که ان دستم که معجزه گرم را دو ان کرده ام را بالا ببرم و یک رنگ دایره ای در اسمان بیاید و به ترتیب غیب شود دومین قدرتم این بود که وقتی باد به دستی ام که معجزه گرم در ان است قدرت بدهد

نگین حبیبی سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1400 ساعت 16:47

سلام
من عاشق تیکی هستن دوست دارم لیدی باگ باشم فکر نکنید که من به خاطر ابر قهرمان اصلی بودنش دوسش دارم نه اصلا برای اینکه همیشه میزنه تو ذوق کت
پلگ و تیکی رو هم دست دارم
ولی یه جواب دیگه غیر از سوأل های شما
من اگر جای لیدی بودم هویتمو آشکار میکردم تا کت بیشتر بتونه درباره لیدی فکر کنه شاید گاگا می رو بیشتر دوست داشت

مدیسا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 16:45

من میگم از ابر قهرمان ها روباه قرمز رو دوست دارم و از کوامی ها پلگ و تیکی و ترکس رو دوست دارم

من کت نوار و دوزو رو دوست دارم

marinnet سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 22:31

مرینت دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 12:53

دختر کفشدوزکی تیکی

کیان چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 18:53

خوب
کنترل اب
اسمش آروی بود
پشت لاک
سس

Lady noivir سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 10:07

سلام من دوست داشتم کوامی با اقلام تیکی داشته باشم که اسمش پلگ بود و گربه بود و معجزه گر هم دو گوشواره گربه که قدرت خوش شانسی را داشت و حالت تبدیلیم هم رنگ چشم هایم ابی ولی اون سفیدی چشم هایم سبز و موهام سورمعی بافته فکنم متوجه شدین

سلام عه! چقدر هم خوب ... جالب بود عزیزم ... بله

بانوی معجزه پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 22:41

فدات

خدا نکنه

پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 20:17

قدرت اتقام شده دختر کفشدوزکی و گربه سیاه
تیکی
لیدی باگ و کت نوآر
تیکی و پلگ

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد