Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

انیمیشن(v) ladybug and catnoir awaking

سلام


قرار است که انیمیشنی از میراکلس ساخته بشه که این خبر رسمی هست.


 ۱۰ موردی ک از فیلم انیمیشن رسمی لیدی باگ انتظار داریم :

 ۱ این فیلم انیمیشن با عنوان ladybug and cat noir awaking ( به معنی بیداری ) در سال ۲۰۲۱ اکران شده و تمامی سینما های جهان برای پخش آن بلیط خواهند فروخت . احتمال نامزدی این انیمیشن در مراسم هایی مانند Golden Globe ، BAFTA و همچنین Oscar نیز در صورت داستان قوی وجود دارد .

 ۲ بسیاری از شخصیت های داستان دارای تغییر ظاهری بوده و فضای بسیار بزرگتری برای پاریس در نظر گرفته میشود . احتمالا خیلی از کانسپت آرت هایی ک قبلا برای ظاهر جدیدتر ابرقهرمانان طراحی شده ، در این انیمیشن مورد استفاده قرار گیرد .

 ۳ برخی از شخصیت های والت دیزنی در این انیمیشن حضور دارن ! ؛ به گفته برخی منابع نزدیک به چندین کارکن این استودیو از خرید حق استفاده از چندین شخصیت جذاب کمپانی دیزنی توسط جرمی زگ برای استفاده در این انیمیشن خبر دادند ک به قوی تر شدن داستان و جذاب تر شدن آن بسیار زیاد کمک خواهد کرد .

 ۴ شاهد روایت جوونی های گابریل آگرست هستیم ، قبل از اینکه با امیلی ( مادر آدرین ) آشنا بشه ، و البته نحوه آشنایی او با ناتالی ، کسی که در حال حاضر معجزه گر طاووس دستش هست .

  ۵ مدت زمان احتمالی این فیلم انیمیشن از زبان چندین نفر مرتبط با ساخت ، ۱۰۸ دقیقه ( ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه ) عنوان شده که زمان نسبتا طولانی و خوبی برای این فیلم هست .

 ۶ طبقه بندی عنوانی موضوع کلی این فیلم بر پایه یک فیلم کمدی ، موزیکال و البته رمانتیک از سوی خود جرمی زگ اعلام شده ک میتونه اتفاقات خوبی رو به همراه داشته باشه !

 ۷ طبق گفته چندین منبع معتبر ، کاگامی ، لوکا و فیلیکس ( شخصیت هایی که حتی در فصل های قبلی حضور داشتن ) در این فیلم انیمیشن حضور نخواهند داشت! و همچنین صداپیشه های این شخصیت ها در لیست صداپیشه های اولیه این فیلم نیستن . این فیلم با زبان اولیه فرانسوی اکران میشه که اصلی ترین صدا میشه آن ، لو ( خواننده اصلی آهنگ دیواری بین ما ، صدا پیشه فرانسوی شخصیت مرینت ) هست.

 ۸ داستان کلی این انیمیشن به وقایع بعد از فصل ۵ خواهد پرداخت و از این جهت فهمیدیم ک فصل ۵ ، واقعا در سال ۲۰۲۱ میاد و فصل ۴ هم واقعا سال پاییز ۲۰۲۰ ! چون تا حالا همه فصل ها حواقل فاصله زمانی ۱ ساله برای ادامه ساخت داشتن . و از اونجایی ک داستان انیمیشن درست چن روز بعد از پایان فصل ۵ هست ، پس نباید انتظار اکران زودتر فصل ۵ رو از سال ۲۰۲۱ داشت ! در ظمن نوع پایان این فیلم معلوم میکنه آیا بعد از فصل ۵ هم فصل دیگری در کار هست یا نه . همچنین داستان مکمل این انیمیشن ، در رابطه با دارندگان قبلی و باستانی ، دارندگان فعلی و همچنین دارندگان جدید و غیر قابل پیشبینی معجزه آساها هست !

 ۹ رابطه احتمالی مرینت با آدرین بعد از کشف هویت احتمالی ! ( چون ب گفته خود جرمی زگ احتمالا در اواخر فصل ۵ کشف هویت شه ) ؛ ۲ فرد معمولی ، ۲ دوست ، یا ۲ عاشق !
باید دید ک بعد از فصل ۵ و کشف هویت احتمالی چ نوع رابطه ای برای این ۲ نوجوون ( با سن احتمالی ۱۷ – ۱۸ در انیمیشن ) در نظر گرفته شده !

 ۱۰ همیشه بهترین برای آخرین هست ! 


منبع:https://ladyblog.blogsky.com/


فقط کافیه روی نظر یا ادامه ی مطلب کپی کنید تا نویسنده رو بیاره جلوی اسم من یه قلب سفید هست که اگه شما روی اون کلیک کنید قلب قرمز میشه به معنی این که شما این مطلب رو لایک کردید.

اگر از این خبرها خوشتون اومده یه لایک کوچولو بکنید و نظرهاتون رو هم بفرستید.



نظرات 1 + ارسال نظر
ملکه ی نت شنبه 10 آبان 1399 ساعت 18:14

میشه هر وقت فصل4 اومد اطلاعیه بگذارید ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد