Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

درباره ی فصل چهار و قسمت های ویژه(v)


سلام دوستان


یه سری خبرهای جدید درباره ی فصل جدید میراکلس آماده کردم؛ 

به گفته ی جرمی زگ و توماس آستروک فصل چهارم هم مثل فصل های دیگه (به جز فصل یک که با قسمت ویژه ی کریسمس 27 قسمت بود) 26 قسمت داره که دوتای آخری با پیشوندهایpart2-part1 هستند.


همچنین قرار بوده که همه ی قسمت های این فصل در پاییز 2020 پخش بشه اما الان ممکنه به علت قرنطینه کمی عقب بیفته. این هم هست که این فصل قراره دو قسمت ویژه داشته باشه که زمانش خیلی بیشتر از قسمت های همیشگیه. البته ممکنه سه تا قسمت ویژه داشته باشیم؛ هالووین و افسانه ی چینی آن دوتایی هستند که حتما پخش میشه اما اگر قسمت ویژه ی دیگه ای بخواهیم داشته باشیم نامش آدرینت معجزه آسا خواهد بود.احتمالا قسمت ویژه ی هالووین در ماه اکتبر (جشن هالووین در یکی از روزهای ماه اکتبر است) پخش بشه. از طرفی هم از بعضی جهات مثل این که بهتر است قسمت های قبلی فصل 4 رو قبل قسمت هالووین دیده باشیم، ممکنه آخر از همه ی قسمت ها پخش بشه.


گفته شده که لیدی باگ کت نوار هاک ماث (ارباب شرارت) و به احتمال زیاد مایورا در این فصل قدرت هاشون بیشتر میشه و کاستوم هاشون (لباس هاشون) کمی تغییر کنه؛ مثلا هاک ماث قدرت این رو داشته باشه که اشیا و خوراکی رو هم شرور کنه. و برای عوض شدن لباسش در نظر گرفته شده که یک عینک شیشه ای که مدل شرورانه ای داره به چشمش باشه و رنگ لباسش از بنفش به ارغوانی یا آبی نفتی تغییر کنه. پس ممکنه اون در قسمت ویژه ی هالووین یه کدو حلوایی که نماد این جشن هستش رو شرور کنه.


در قسمت ویژه ی دیگر هم مرینت (به احتمال زیاد) با خانواده اش به چین سفر میکنند.(حتما میونید که مامانش اهل چینه) مرینت با مادربزرگ مادری و دخترخاله اش ملاقات خواهد کرد. از طرفی ممکنه دخترخاله ی اون مثل فلیکس  (پسر خاله ی آدرین) نقش منفی رو داشته باشه. اما احتمالا هاک ماث و مایورا تو پاریس نقشه های شرورانه برای به دست آوردن معجزه گر لیدی باگ و کت نوار بکشند. و اینکه ممکنه استاد فو هم در این قسمت حضور داشته باشه.


همینطور گفته شده که در فصل چهار عشق بین مرینت و آدرین بیشتر و در فصل پنج بیشترترتر خواهد شد. تصاویر زیادی از این دو فصل لو رفته که چند تا از این عکس ها که مربوط به فصل پنجه عکس معجزه گر های جدید تمساح، عقاب، جوجه تیغی و چند تا دیگه هستش که احتمالا مرینت اون ها در سفرهای دور دنیا پیدا کرده. 


منبع: سایت های معتبر



با خبرهای جدید و بهتر با شما هستیم.

اگه از این مقاله و وبلاگ خوشتون اومده یه لایک کوچولو بکنید.

 



نظرات 7 + ارسال نظر
مایورا پنج‌شنبه 10 تیر 1400 ساعت 01:47

عالی بود عکسات

دراگون باگ دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 14:43

یه چیزی وانیا جون از خودت نگفتی که چند سالته تو کدوم شهری میشه کمی هم از خودت بگی

دراگون باگ دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 14:41

خیلی بی نظیری

مرینت جمعه 13 فروردین 1400 ساعت 19:55

عالی هستی خیلی ممنون

ملکه ی نت شنبه 10 آبان 1399 ساعت 18:03

عالیییییییییییییییییییییی

سحر پنج‌شنبه 21 فروردین 1399 ساعت 00:36

سحر پنج‌شنبه 21 فروردین 1399 ساعت 00:35

مثل همیشه بیسته

ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد