Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

ابرقهرمان های جدید(v)

ابرقهرمان های جدید با معجزه گرهایی که بوده ولی استفاده نشده.


جولیکا دوست مرینت و برادر لوکا هستش که لیدی باگ بهش معجزه گر ببر رو میده تا جولیکا بهش کمک کنه.


رز یکی از دوست های مرینته که لیدی باگ بهش معجزه گر خوک رو میده و اون هم قهرمان میشه.


مرینت قطعا قراره به دوست خودش میلن معجزه گر موش که خودش هم یکبار استفاده کرد رو بده.


ایوان هم یکی از همکلاسی های خوش اخلاق مرینته که قراره از معجزه گر گاو شاخ دار استفاده کنه.

 

به احتمال زیاد لیدی باگ به همکلاسیش و دوست صمیمی کلوعی سابرینا هم قراره معجزه گر بده و ازش کمک بگیره.



منبع:سایت های معتبر 



بازدید کنندگان عزیز با مطلب های بیشتر با شما هستیم.

اگه از این عکس ها خوشتون اومده یه لایک کوچولو برنید.

خوشحال میشیم نظرات خودتون رو با ما درمیون بگذارید.

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 5 مرداد 1400 ساعت 14:15

عالیه من منتظر اینا بودم وپیدا کردم واقعا اینا واقعیه:

دینا یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 09:27 http://Gravatar.com

واقعا وب خوبیه فقط اگه میشه عکس های جولیکا بیشتر بزارید ممنون

لیدی نوار شنبه 15 آذر 1399 ساعت 19:13 http://ladynovir2020.blogfa.com

سلام گلم
وبت خیلی باحاله
خواستی به وبم بیا و اگه با تبادل موافقی بگو

زهرا: سلام . من مدیر دوم وب هستم و فعلا وب همه کاراش با منه.
سعی می کنم به زودی باهاتون تماس بگیرم

مهدیس شنبه 5 مهر 1399 ساعت 11:36

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد