Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

نام تک تک قسمت های فصل 4 میراکلس(v)


سلامی دوباره





بچه ها من اسم همه قسمت های میراکلس فصل 4 رو ترجمه کردم و درموردشون چند تا نظر دارم
1:قسمت 1 یعنی PEACOCK(طاووس) این قسمت درمورد میراکلس طاووس هست
2:قسمت 2 یعنی COPY CAT(گربه تقلبی) که این اسم یکی از اکوماتیز شده ها است و ممکنه باز همون مرده اکومایی بشه یا اینبار یکی دیگه به نظر من یکی دیگه چوم وگرنه میگفتن کپی کت 2
3:قسمت 3 یعنی GANG HEAD(سر گروه) در مورد این قسمت نظری ندارم
4:قسمت 4 یعنی PRISM(منشور) فکر کنم باید ربطی به موزه ی لوور داشته باشه. ( بانیکس از اونجا در اومد)
5:قسمت 5 BOB BOSS(رییس باب) فکر کنم ربطی به بابای XY داره چون اسم
بابای XY باب هستش (XY همون رقیب جگد استون)
6:قسمت 6 یعنی PRINCE OF SHADOWS(شاهزاده سایه ها) تنها نظری که دارم
اسم قسمت=اکوماتیز این قسمت. همین نظر رو دارم
7:قسمت 7 یعنی DAWN OF THE ROOSTER(طلوع خروس) این قسمت درمورد
میراکس خروس هست که یکی از دوست های مرینت میراکلس خروس رو میگیره و تبدیل به قهرمان خروس میشه
8:قسمت 8 یعنی ARCHAEOLOGIST(باستان شناس) نظری ندارم
9:قسمت 9 یعنی REALITY QUEEN(ملکه واقعیت) فکر کنم تو این قسمت
کلویی یا مادرش یا خوهرای الیا اکوماتیز میشن اخه یبار بانیکه گفت تو با دوتا ملکه جنگیدی برای همین خواهر هاای الیا رو اوردم
10: قسمت 10 یعنی DESTRUCTIOK(تخریب) یا شایدم ممکنه این اسم اکوماتیز شونده باشه
11:قسمت 11 یعنی HATE(نفرت) نظری ندارم
12: قسمت 12 یعنیDAGLTLM YAPAN KISI(پخش کننده) نظری ندارم
13: قسمت 13 یعنی MUCIZENIN GIZEMI PART 1(رمز و راز معجزه اسا پارت 1)
خب به احتمال زیاد این قسمت درمورد راز های میراکلس هست و دو پارتی هست
14: قسمت 14 یعنی MUCIZENIN GIZEMI PART 2(رمز و راز معجزه اسا پارت 2)
15:قسمت 15 یعنی SHIP FIGHTER(جنگ زوج ها)فکر کنم این قسمت درمورد زوج مرینت و لوکا و کاگامی و ادرین هست
16:اسم قسمت 16 یعنی TRUST(اعتماد)فکر کنم این قسمت کلا درمورد اعتماد کت نوار و لیدی باگ باشه یا اولش میگه بعضی به هم اطمینان دارند و همچین چیزایی مثل قسمت اخر فصل 3 همینطوری میگه
17:اسم قسمت 17 یعنی KLRLKLAR(کلرکلار) نظری ندارم
18:اسم قسمتا 18 KISS BOO (بوسه بو) نظری ندارم
19: اسم قسمت 19 BLACKOUT(خاموشی) نظری ندارم
20: قسمت 20 یعنی YXPO(وای ایکس پو) نظری ندارم
21:LUKANETTE(لوکانت) همونطور که از اسمش معلومه این قسمت درباره ی
زوج مرینت و لوکا هست که بهش میگن لوکانت
22: قسمت 22 یعنی CURSE(نفرین) نظری ندارم
23: قسمت 23 یعنی SAKURA(ساکورا) فکر کنم اسم اکوماتیز شونده ساکورا هست
24: قسمت 24 یعنی MISS MISFORTUNE(خانم بدشانس) نظر خاصی ندارم
25:قسمت 25 یعنی DOOMS DAY PART 1(روز رستاخیز پارت 1) این قسمت هم 2 پارتی است

26:DOOMS DAY پارت 2



منبع:https://ladyblog.blogsky.com/




♡ 

 اگر از وبلاگ من و این خبرها خوشتون اومده لایک کنید و نظرات خودتون رو بنویسید♡



نظرات 1 + ارسال نظر
کاگامی سوروگی چهارشنبه 14 مهر 1400 ساعت 19:23

عالی عکس و والپیپر کاگامی و ریوکو هم بزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد