Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

قسمت Miraculous New york(v)


سلام به طرفداران سریال Miraculous


خبرهای زیادی ندارم اما یه سری چیزها درباره ی فصل 4 هستش که باید بدونید.


گفتیم که این فصل قراره دو یا سه قسمت ویژه داشته باشه. اما قسمت ویژه ی دیگه ای هم داریم به نام Miraculous New york که در این قسمت مامان کلوعی  که طراح مد هستش قراره مرینت رو دعوت کنه تا باهم به نیویورک برن. هر چی باشه خانواده ی  آگرست تو کار مد هستن و آدرین هم مدله پس اون ها هم به نیویورک خواهند رفت.

در این قسمت شاید مرینت بدونه که آدرین هم با اون ها میاد، اما به احتمال زیاد مرینت نمیدونه که آدرین هم قراره با اون ها به آمریکا بیاد. پس احتمالا اون ها قراره به صورت تصادفی همدیگه رو ببینند. آدری (مامان کلوعی) مرینت رو بیشتر برای طراحی دعوت کرده تا بیاد و مرینت هم باید دو لباس با رنگ لباس های لیدی باگ و کت نوار طراحی کنه. مرینت یه پیراهن خاص قرمز با خال های مشکی که کمی شبیه به لباس های دختر کفشدوزکی هست و یه لباس دیگه که شبیه کت و  شلوار هستش رو با تم گربه سیاه طراحی میکنه. مرینت و آدرین این لباس ها رو میپوشن و قراره تو یه مجلس جلوی کلی آدم باهم برقصند. 

همچنین اینکه احتمالا یه قهرمان جدید با یه معجزه گر جدید که تا حالا ندیده ایم ممکنه تو این قسمت وجود داشته باشه. تو فصل 4 ابرقهرمان های جدیدی رو که از دوستان مرینت هستند میبینیم.



امیدوارم از این متن و خبرها خوشتون اومده باشه.

لطفا لایک کنید و نظرهای خود را بنویسید و برای ما بفرستید.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شرمین شنبه 22 آذر 1399 ساعت 14:00

سلام . ممنون از مطالب خوب و زیبا ی شما

مارال یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 03:21

سلام ممنون اینجا عالیی خیلی خیلی خیلی اطلاعات خوب بدست آوردم و به همه ی دوستام معرفی کرده اینجا را ممنون میشم عکس از اتاق مرینت بزارید و اینکه یک خبر برای این پیج دارم اگر میشه تو پیج بگو که مرینت نیست مارینت است و ادرین هم نه ادریان است من کلی تهقیق کردم و درسته ممنون❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

سلام.خواهش می کنموظیفم بوده عزیزم
و در باره اسم ها:اگر بخوای اسم فرانسویشونو به فارسی بنویسی بله میشه مارینت و آدریان اما به انگلیسی یا همون فینگیلیش خودمون مرینت و آدرین هستن. من خودم زبان بلدم برای همین دارم اظهار نظر می کنم

سحر پنج‌شنبه 21 فروردین 1399 ساعت 00:34

عالی بود

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد